// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Resident Evil 2: The Board معرفی شد

کمپانی استیم‌فورجد گیمز در جریان یک همکاری با کپکام، در حال توسعه‌ی بازی تخته‌ای Resident Evil 2 است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی استیم‌فورجد گیمز، سازنده‌ی بازی تخته‌ای Dark Souls: The Board Game، در حال همکاری با کمپانی کپکام است تا بازی تخته‌ای رسمی Resident Evil 2 را توسعه و نشر دهد. همچنین در پاییز امسال یک کمپین مالی برای این بازی در کیک‌استارتر برگزار خواهد شد و امیدواریم که بازی Resident Evil 2: The Board Game بتواند موفقیت بازی Dark Souls: The Board را تکرار کند.

کمپانی سازنده امیدوار است که بتواند هسته‌های گیم‌پلی بازی Resident Evil 2 را به خوبی برای یک بازی تخته‌ای تغییر دهد تا طرفداران قدیمی و همچنین مخاطبان جدیدی به بازی جذب شوند. مت هارت، کارگردان خلاق استیم‌فورجد گیمز، تشخیص داده که کار کردن روی Resident Evil 2 به بازنویسی سبک ترس کمک خواهد کرد. سبکی که هنوز در بازی‌های ویدیویی مطرح بوده و طرفداران زیادی را به خود جذب کره است.

مت هارت در این باره می‌گوید:

در کمپانی استیم‌فورجد گیمز، اشخاصی وجود دارند که هوادار مجموعه Resident Evil بوده و به خوبی می‌دانند که چه مواردی سبب شده بازی Resident Evil یک تجربه‌ی بی‌نظیر را در اختیار مخاطب قرار بدهد. نسخه‌ی دوم با گذشت دو دهه از عرضه‌اش هنوز هواداران زیادی را سراسر دنیا دارد و هستند اشخاصی که هنوز این بازی را تجربه می‌کنند.

همچنین انتوان مولنت، مدیر بازاریابی کپکام، اعلام کرده که برای این بازی تخته‌ای بسیار هیجان‌زده است و تا زمان عرضه‌اش، از آن پشتیبانی خواهد کرد. کمپانی کپکام هم‌اکنون در حال کار روی بازسازی نسخه‌ی دوم این بازی است.

درآخر باید گفت که بازی Dark Souls: The Board Game به یک موفقیت بزرگ در کیک‌استارتر تبدیل شد و تنها در سه دقیقه، توانست مبلغ ۷۰ هزار دلار را جمع‌آوری کند. این درحالی است که تا انتهای کمپین مالی خود، مبلغ پنج میلیون دلار را جمع‌آوری کرده بود. نقد‌های این بازی تخته‌ای تغییر سبک گیم‌پلی به یک بازی رومیزی را تحسین می‌کردند البته، خروجی کار برای بعضی از هواداران ناامید کننده بود.

اما وقتی به بازی Resident Evil 2 نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به دارک سولز دارد و احتمال می‌رود بتواند به راحتی از سوی طرفداران مورد استقبال قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد ساخت یک بازی تخته‌ای از مجموعه‌ی رزیدنت اویل چیست؟


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده