// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Destiny 2 هیچ وقت روی استیم عرضه نخواهد شد

دیوید دگ در جدیدترین توییت خود اعلام کرده که بازی Destiny 2 تنها روی بلیزارد بتل‌نت عرضه خواهد شد.

به تازگی موردی عجیب در فروشگاه استیم مشاهده شده بود و در جریان آن کاربران می‌توانستند نقره‌های بازی Destiny را خریداری کنند (نقره‌ها واحد پول پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی است که از طریق آن می‌توانید آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری کنید). حال این مشکل رفع شده است و استیم در حال برگشت زدن پول خریداران است. اما در این میان هیچ صحبتی از اینکه چرا این اتفاق رخ داده بود، صورت نگرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیوید دگ، مدیر اجتماعی استودیو بانجی، در جریان یک توییت اعلام کرده که فروش نقره‌های دستینی در استیم، اشتباهی بیش نبوده است. وی در ادامه گفته که کمپانی ولو تمامی خریدها را برگشت خواهد زد و دیوید دگ بابت اتفاقی که رخ داده، معذرت خواهی کرد.

در این میان بعضی از کاربران این مورد را به عرضه‌ی بازی Destiny 2 روی استیم ربط داده‌اند. این درحالی است که بانجی، سازنده این بازی، در گذشته گفته بود که Destiny 2 تنها روی بلیزارد بتل‌نت عرضه خواهد شد. در این میان کاربری از وی در توییتر در این مورد سوال کرد و دیوید دگ در جواب گفت:

ما با بلیزارد کار می‌کنیم و هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی Destiny 2 روی پی‌سی جز بتل‌نت نداریم. بیخیال این مورد شوید.

از دیگر اخبار بازی Destiny 2 می‌توان به مشخص شدن تاریخ بتای نسخه‌ی پی‌سی اشاره کرد. بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دو آبان ماه (۲۴ اکتبر) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه با عرضه‌ی بازی Destiny 2 روی بلیزارد بتل‌نت موافق هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده