// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بسته الحاقی جدید بازی 100ft Robot Golf برای پلی استیشن VR معرفی شد

کمپانی سونی با انتشار تریلری از بازی 100ft Robot Golf، بسته الحاقی جدید این بازی را با نام Kaiju Driving Range معرفی کرد.

بر طبق اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرد که به‌زودی بسته الحاقی جدید بازی 100ft Robot Golf به هدست واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن VR راه پیدا می‌کند. بر این اساس، بسته الحاقی Kaiju Driving Range در تاریخ ۲۱ شهریورماه (۱۲ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی 100ft Robot Golf: Kaiju Driving Range به بازیکنان گلف اجازه می‌دهد که دو کاربر (که یکی پای تلویزیون نشسته و دیگری هدست به سر دارد) به طور همزمان با یکدیگر به رقابت بپردازند. هدف کاربران در این DLC این است که توپ را در محدوده زمین گلفی که Kaiju Driving Range نام دارد، پرتاب کنند. کاربرانی که در نقش ربات در بازی حاضر می‌شوند به واسطه‌ی چوب گلف خود، توپ را به طرف کاربری که هدایت کایجو (موجودات غول‌پیکر ژاپنی) را بر عهده و کنترلر‌ Move را در دست دارد، پرتاب می‌کنند؛ در حالی که پیرامون کایجو را ساختمان‌های بلند احاطه کرده‌اند.

بازی 100ft Robot Golf یک اثر شبیه‌ساز گلف است که توسط استودیو نو گابلین (No Goblin) توسعه یافته و منتشر شده است. بازی مذکور مهرماه سال گذشته منتشر شده و کاربران را در نقش ربات‌های گلف‌باز قرار می‌دهد که هدف آنها تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای گلف است. این بازی یک بخش کمپین تک‌نفره را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که در آن شاهد داستان و انیمیشنی به سبک آثار دهه نود میلادی هستیم که شخصیت‌های مختلف بازی را در خود جای داده است.

علاوه بر بخش تک‌نفره، بخش چندنفره‌ای نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند آن را به طور آنلاین و آفلاین تجربه کنند. این حالت از یک تا چهار کاربر را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند در محیط‌های مختلف همچون جنگل‌ها، شهر‌ها، کوه‌ها و حتی کره ماه به رقابت بپردازند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه محتوای بازی 100ft Robot Golf را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کاربران پلی استیشن 4 و استیم در دسترس است.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده