// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

استیل سریز کیبورد قابل برنامه ریزی Apex M750 را معرفی کرد

کمپانی استیل سریز از کیبورد Apex M750 که قابل برنامه‌ریزی است و با اعلان‌های مسنجر Discord سازگاری دارد، رونمایی کرد.

کمپانی SteelSeries در حال عرضه‌ی کیبورد گیمینگ و مکانیکی با نام Apex M750 برای گیمرهایی است که به سفارشی کردن لوازم جانبی خود از طریق نورپردازی‌های رنگارنگ علاقه دارند. این صفحه کلید به نرم‌افزارهای جدیدی جهت روشن کردن LEDهای خود مجهز است و همچنین با اعلان‌های نرم‌افزار مسنجر دیسکورد، سازگاری و هماهنگی دارد.

در وب‌سایت NewZoo که در زمینه‌ی بازارهای محصولات الکترونیک تحقیق می‌کند، آمده است:

این بخشی از تلاش شرکت برای جلب نظر فعالان صنعت بازی و صنعت ورزش های الکترونیک است که در حال تبدیل شدن به یک بازار عظیم است. پیش‌بینی می‌شود که ارزش این بازار با رشدی ۴۱ درصدی تا پایان سال ۲۰۱۷ به رقم ۶۹۶ میلیون دلار برسد.

 جیسون کریستین، مدیر گروه کیبورد و ماوس کمپانی استیل سریز در مصاحبه‌ای با GamesBeat بیان داشت:

کیبورد M750 از سوییچ‌های مکانیکی QX2 بهره می‌برد و LED هر کدام از کلیدهای آن به صورت مجزا روشن می‌شود. برنامه‌های جدیدی نیز برای گیمرها در جهت برنامه‌ریزی کلیدهای کیبورد تدارک دیده شده است.

SteelSeries Apex M750 Keyboard

برنامه‌های جدید مجموعه نرم‌افزاری SteelSeries Engine شامل Image Sync می‌شود که به شما امکان نمایش دادن تصاویر GIF را از طریق LEDهای کیبورد می‌دهد. همچنین می‌توانید از آن برای هماهنگ‌سازی صدای بازی با افکت‌های LED یا اجرای نرم‌افزار مسنجر دیسکورد استفاده کنید.

SteelSeries Apex M750 Keyboard

کمپانی استیل سریز اخیرا ماوس‌های Sensei 310 و Rival 310 را برای گیمرهای ورزش‌های الکترونیک عرضه کرد. محصولات این کمپانی با رقبایی همچون هایپراکس، ریزر و لاجیتک در حال رقابت است. کیبورد گیمینگ Apex M750 با قیمتی برابر با ۱۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

هر روز بر محبوبیت صفحه‌کلیدهای مکانیکی افزوده می‌شود. پی سی گیمرها نشان داده‌اند که برای لوازم جانبی باکیفیت حاضر هستند پول بیشتری پرداخت کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده