نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

جان برنتال از شخصیت پانیشر در سریال The Punisher می گوید

جان برنتال در مصاحبه جدید خود در مورد حضور شخصیت پانیشر در سریال مستقل این شخصیت صحبت کرده است.

سریال Iron Fist (آیرون فیست) در اوایل سال جاری میلادی از شبکه نت فلیکس منتشر شد. با وجود استقبال کاربران این شبکه استریم، اما این سریال با نقدهای ضعیفی روبه‌رو و انتقادات زیادی از آن شد. حال مارول و نت‌فلیکس امیدوار هستند که دو سریال دیگری که قرار است طی سال ۲۰۱۷ شوند، عملکرد موفق و بهتری داشته باشند. سریال The Defenders (دیفندرز) جمعه این هفته از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد و سریال پانیشر (The Punisher) نیز قرار است تا اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود. حال جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Moviefone انجام داده و در مورد حضور این شخصیت در سریال مستقل خود و انتظاری که طرفداران می‌توانند از این سریال داشته باشند، صحبت کرده است. برنتال گفت:

موضوع و مشکلات پانیشر و قراردادن او به عنوان شخصیت اصلی در سریال جالب است. من همیشه در پشت صحنه سریال مبارزه می‌کنم تا ماهیت فرانک را حفظ کنم و این حق را داریم تا به اندازه کافی جسور باشیم تا واقعا مخاطب را پشت سر بگذاریم و تنها چیزهایی را که مخاطبان دوست دارند، ارائه ندهیم، بلکه به شخصیت و ماهیت واقعی او پایبند باشیم. من فکر می‌کنم که این یکی از بزرگ‌ترین مبارزه‌های من با سریال و شخصیت پانیشر است. 

بنابراین من فکر می‌کنم چالش واقعی این است که به اندازه کافی جسور باشیم تا او را بیش از حد به عنوان یک قهرمان جلوه ندهیم، اما بخش قهرمان بودن این شخصیت برای من مهم است. من فکر می‌کنم که بخواهم بگویم که شخصیت فرانک کسل در همه افراد وجود دارد. من فکر می‌کنم که پدر و شوهر بودن شخصیت او را تشکیل می‌دهد و من او را عمیقا درک می‌کنم.

The Punisher in Daredevil

هنوز تاریخی رسمی برای انتشار سریال The Punisher اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این سریال پس از سریال The Defenders از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت این سریال بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین و  دبورا آن ول در نقش کارن پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده