نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

ویدیویی از اجرای بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy روی ایکس باکس منتشر شد

ویدیویی از اجرای بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy روی ایکس‌باکس وان منتشر شده که احتمال انتشار این بازی را برای کنسول مایکروسافت افزایش می‌دهد.

طبق گزارش وب‌سایت Xbox Achievement، ویدیویی از یکی از منو‌های بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر شده است که نشان از اجرای این بازی روی یک کنسول ایکس باکس وان دارد. البته این احتمال هم وجود دارد که این ویدیو مربوط به نسخه‌ی پی سی بازی باشد که به وسیله‌ی یک کنترلر ایکس باکس اجرا می‌شود. نکته‌ی جالب‌ این است که در این ویدیو، در قسمت ذخیره‌ی بازی، آیکون کارت حافظه کلاسیک پلی استیشن نشان داده می‌شود. از سویی دیگر خرده‌فروشی Base علاوه بر قرار دادن این بازی در لیست فروش برای کنسول ایکس‌باکس وان، تاریخ انتشار بازی را نیز مشخص کرده است. طبق اعلام این خرده‌فروشی، بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در تاریخ هشت سپتامبر (جمعه، ۱۷ شهریور) برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. اکتیویژن تاکنون خبری در رابطه‌ی انتشار بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای پلتفرم‌هایی به غیر از پلی‌استیشن منتشر نکرده است.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy موفق شده طی گذشت پنج هفته از انتشار، چهار بار در صدر لیست فروش هفتگی بازی‌ها در انگلستان قرار بگیرد. شما همچنین می‌توانید بررسی ویدیویی و متنی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را در زومجی بخوانید.

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از اجرای بازی Crash Bandicoot N.sane Trilogy را در زیر ببینید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده