// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل No Brakes

بازی اندروید و آیفون No Brakes مسابقه‌ای از جنس سادگی است تا در رقابتی برای رسیدن به بالاترین سرعت تلاش کنید.

بازی‌های ماشین سواری یا ریسینگ زیادی را تاکنون در زومجی معرفی کرده‌ایم و اصولا این دست بازی‌ها با بافت‌های پرجزئیات و گرافیک بالایی شناخته می‌شوند. گاهی در بازی Asphalt: Street Storm Racing برای یک مسابقه درگ عالی تلاش می‌کنیم و گاهی نیز در بازی Real Racing 3 به رقابتی در پیست مسابقه می‌رویم. اما گاهی نیز باید کمی به چشمان‌مان آرامش دهیم و کمی از دنیای پر زرق و برق بازی‌های پر جزئیات دوری کنیم. گوشی‌های موبایل گنجینه‌ای از بازی‌های متنوع، اما ساده هستند که با گیم‌پلی بی‌آلایشی که ارائه می‌دهند، می‌توانند به سرگرم کردن بازیکنان‌شان بپردازند. در این مقاله قصد معرفی بازی No Brakes را داریم که در آن با مکعبی دوست‌داشتنی و البته خندان وارد مسیری پر پیچ و خم برای رسیدن به بالاترین سرعت می‌شویم.

بازی No Brakes
بازی No Brakes
بازی No Brakes

بازی No Brakes از نظر طراحی شباهت بسیاری به بازی‌های استودیوی کچاپ دارد. کچاپ اصولا محصولاتی رقابتی و البته اعتیادآور را منتشر می‌کند که در آن بازیکنان با یک یا چند حرکت ساده می‌توانند به انجام بازی بپردازند. در بازی No Brakes نیز باید با نگه داشتن و برداشتن انگشت خود از روی نمایشگر، مکعب را کنترل کنید و سعی کنید تا سرعت مکعب را تا جای ممکن افزایش دهید. این افزایش سرعت باعث می‌شود تا مکعب به مرور محدودیت‌های سرعت را بشکند و اسپید زون‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. یکی از ویژگی‌های بازی، مسیرهای متنوعی است که به مرور در دسترس شما قرار می‌گیرد. این مسیرها در کنار چالش‌های جدیدی که در مقابل‌تان می‌گذارند، طراحی‌ متنوعی دارند و در رنگ‌های مختلفی ارائه شده‌اند. No Brakes در مجموع ۲۴ مرحله دارد و باید برای آزاد کردن هر کدام از این مسیرها، به بالاترین سرعت ممکن در مسیرهای قبلی برسید. البته سازندگان سقف سرعتی را تعیین نکرده‌اند و همین موضوع دست بازیکن را در ثبت رکورد باز گذاشته است.

این بازی همچنین دارای حالت Time است که برای آزادی‌سازی آن ابتدا باید حالت سرعتی را به پایان برسانید. البته هنوز هم توسعه‌دهنده می‌توانست با قرار دادن شخصیت‌های متنوع راه را برای تنوع بیشتر مراحل No Brakes باز بگذارد و ثبت رکوردهای جدید را هدفمند کند. بازی در کنار طراحی مینیمالی که به نمایش می‌گذارد، صداگذاری ساده‌ای با موسیقی آرامش‌بخشی دارد و موسیقی با دنیای فانتزی بازی در هارمونی است.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اگر به دنبال یک بازی اندروید بدون دیتا با حجم کم هستید و می‌خواهید در اوقات فراغت سرگرم‌تان کند، بازی No Brakes از استودیوی Totebo می‌تواند این خواسته شما را برآورده کند. این بازی با دنیایی از جنس سادگی، شما را به رقابتی برای ثبت بالاترین سرعت می‌برد تا ذره‌ای از عطش سرعت شما را بکاهد، اما با این حال هنوز هم نبود سقف سرعت در No Brakes باعث شده تا ویژگی بی‌پایان بودن این بازی بیشتر به چشم بیاید. شما می‌توانید No Brakes را به صورت رایگان برای اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی No Brakes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده