// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

جزئیات نسخه بتای بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

با نزدیک شدن به انتشار بتای بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII، جزئیاتی از محتوای این بتا در دسترس قرار گرفته است.

بتای بخش چندنفره‌ بازی Call of Duty: WWII در اواخر ماه آگوست در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت و حال اطلاعاتی از محتویات این بتا منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسلج‌همر، سازنده‌ی بازی Call of Duty: WWII، اعلام کرده که در بتای چندنفره‌ی این بازی سه نقشه به نام‌های Du Hoc ،Ardennes و Gibraltar در دسترس هستند و احتمال دارد نقشه‌های پیشنهادی بیشتری نیز به بازی اضافه شود. از طرفی کاربران نسخه‌ی بتا می‌توانند به حالت‌های Team Deathmatch ،Domination و Hardpoint دسترسی داشته باشند. البته در این میان نباید حالت War بازی را فراموش کرد که کاربران می‌توانند در جریان بتای چندنفره‌ی Call of Duty: WWII، آن را تجربه کنند. حالتی که گفته می‌شود حس و حال جنگ واقعی را در شما به وجود می‌آورد.

در کنار تمامی این موارد، بازیکنان بتای بازی می‌توانند دسترسی جزئی به دیویژن‌ها داشته باشند. سربازانی ویژه که جایگزین بخش شخصی‌سازی کلاس‌های چندین و چند ساله‌ی بازی شده‌اند. به عبارتی بازیکنان به دیویژن‌های The Infantry ،Expeditionary ،Airborne و Armored دسترسی خواهند داشت. همچنین در ادامه گفته شده است که این دسترسی جزئی، شامل استفاده محدود از سلاح‌ها و قابلیت‌های بازکردنی هر دیویژن می‌شود.

استودیو اسلج‌همر در این باره می‌گوید:

این نسخه‌ی بتای بازی معرفی است برای بخش جدید سربازان بازی که دیویژن‌ها هستند و ما نمی‌توانیم منتظر تجربه‌ی شما و نظرهای‌اتان در این مورد باشیم. نسخه‌ی نهایی این بخش همانند بازی اصلی در حال توسعه است تا اشکالات آن بر طرف شود.

همچنین استودیو اسلج‌همر در توضیحات این بتای چندنفره اعلام کرده که این بخش یک آزمایش برای هسته و گیم‌پلی و همچنین سیستم بازی و آزمایش سرورها و بخش آنلاین است. درآخر آن‌ها از کاربران خواسته‌اند تا بازخوردهای خود را برای آن‌ها ارسال کنند.

بتای بازی Call of Duty: WWII در تاریخ سه شهریور (۲۵ آگوست) به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن 4‌ آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۶ شهریور (۲۸ آگوست) ادامه خواهد داشت. همچنین فاز دوم این بتا در تاریخ ۱۰ شهریور (یک سپتامبر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد و تا تاریخ ۱۳ شهریور (چهار سپتامبر) ادامه خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده