نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی StarCraft Remastered منتشر شد

نسخه ریمستر بازی StarCraft با پشتیبانی از ویژگی‌هایی چون رزولوشن 4K منتشر شد. 

کمپانی بلیزارد امروز اولین ریمستر تاریخ خود یعنی بازی StarCraft Remastered را منتشر کرد. نسخه اول استارکرفت ۲۰ سال پیش منتشر شده بود و حال بلیزارد به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی این سری، تصمیم گرفته تا این بازی را ریمستر کرده، منتشر کند و حال شاهد انتشار این بازی روی کامپیوتر هستیم. 

همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، نسخه ریمستر بازی تغییراتی در آن اعمال می‌کند و البته گیم‌پلی بازی بدون تغییر باقی می‌ماند. از جمله این تغییرات و بهبود‌ها می‌توان به پشتیبانی از صفحه نمایش‌های عریض، رزولوشن 4K، بهبود جلوه‌های بصری و صوتی و اضافه شدن میان پرده‌های HD اشاره کرد. همچنین به لطف سیستم Matchmaking جدید از این پس کار راحتی در پیدا کردن رقبای آنلاین خواهید داشت. 

گرنت دیویس، از مهندسین بلیزارد، چندی پیش در مورد نسخه ریمستر بازی گفت:

نمی‌توان گفت که StarCraft Remastered یک بازی کاملا جدید است؛ چرا که گیم‌پلی بازی دقیقا همانی است که ۲۰ سال پیش شاهد آن بودیم. با این حال به لطف بهبود جلوه‌های بصری، مخصوصا زمانی که بازی را در رزولوشن 4K اجرا کنید، حس و حال کاملا جدید به شما دست خواهد داد. 

بازی StarCraft Remastered هم‌اکنون با قیمت ۱۵ دلار قابل خرید است و شامل نسخه اصلی بازی و بسته الحاقی Brood War می‌شود. البته نسخه ریمستر‌نشده بازی استارکرفت چندی پیش به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت که در صورت مهم نبودن جلوه‌های بصری، می‌توانید آن را هم تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده