نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اکران فیلم Bad Boys 3 در پرده‌ای از ابهام قرار دارد

قسمت سوم فیلم پسران بد (Bad Boys) که تا به امروز حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت و تاریخ‌ اکران آن مدام تغییر می‌کرد، حالا به طور کل اکران این فیلم در پرده‌ای از ابهام قرار گرفت.

سومین قسمت فیلم Bad Boys که با نام Bad Boys For Life شناخته می‌شد و تا مدتی قبل در کمپانی سونی در مراحل تولیدات خود به سر می‌برد، حالا براساس اخباری که منتشر شده به نظر می‌رسد که به احتمال خیلی زیاد این فیلم به مرحله اکران نخواهد رسید. در ماه مارس ما خبر‌هایی مبنی بر جدا شدن جو کارناهان از پروژه که زمانی کارگردانی آن را برعهده داشت را شنیدیم. حالا خبر رسیده که این فیلم به طور کلی از جدول اکران این کمپانی حذف شده است.

براساس گزارشات Deadline، فیلم پسران بد در ابتدا برای اکران در تاریخ نوامبر ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده بود. با این حال، اگرچه این فیلم دیگر در جدول فیلم‌های اکرانی کمپانی سونی قرار ندارد اما سایت خود کمپانی مطلبی جهت یادآوری منتشر کرده مبنی بر اینکه اکران این اثر لغو نشده و تیم تولیدات «هنوز مشغول کار کردن بر روی فیلمنامه» هستند. به علاوه، ویل اسمیت ستاره محبوب این فیلم هنوز هم به این اثر علاقه‌مند است.

Will Smith

هر دو فیلم Bad Boys For Life و Bad Boys 4 در ماه آگوست ۲۰۱۵ معرفی شدند. همان موقع آنها زمان اکران قسمت سوم را فوریه ۲۰۱۷ اعلام کردند اما بعد از گذشت مدتی کمپانی تاریخ اکران را تغییر داده و اوایل سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد. اما کار به همینجا ختم نشد و بعد از گذشت چند ماه دوباره تاریخ آن به نوامبر ۲۰۱۸ تغییر یافت. همچنین در ماه فوریه، فیلم Bad Boys 4 به طور کلی از جدول فیلم‌های اکرانی کمپانی سونی حذف شد.

در ابتدا جو کارناهان کارگردان فیلم A-Team به طور رسمی برای کارگردانی و هدایت این فیلم استخدام شده بود اما در ماه مارس او به دلیل «مشکلات برنامه ریزی و زمان بندی‌اش» پروژه را ترک کرد. همان زمان اعلام شد که کمپانی سونی به دنبال گزینه‌ی خیلی مناسب و خوبی برای کارگردانی این اثر می‌گردد. سونی تا به امروز ۳ نفر را برای این پست در نظر گرفته است.

اولین نفر خود اسمیت بود که شروع مجدد پروژه تولید قسمت سوم فیلم پسران بد را اعلام کرد. سال گذشته ویل اسمیت در گفت‌وگویی کوتاه درباره ملاقاتی که برای اولین بار بعد از سال‌ها با هم بازی‌اش یعنی مارتین لارنس داشت صحبت کرد:

ما فقط یکدیگر را نگاه می‌کردیم. همدیگر را بغل کردیم. در آن لحظه ما کاملا مطمئن بودیم و می‌دانستیم که قسمت دیگری از پسران بد را خواهیم ساخت. ما قطعا قسمت بعدی آن را خواهیم ساخت، شک نکنید.

اولین قسمت فیلم Bad Boys در سال ۱۹۹۵ و به دنبال آن قسمت دوم‌اش در ۲۰۰۳ اکران شد. هر دوی این فیلم‌ها توسط کارگردان فیلم تبدیل شوندگان (Transformers) یعنی مایکل بی کارگردانی و ساخته شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده