نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: چهارمین هفته صدرنشینی پیاپی کرش

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، محصول جدید اکتیویژن بلیزارد توانست برای چهارمین هفته متوالی، به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، در هفته‌ای که بازار بازی‌های تازه منتشر شده راکد بود، ریمستر سه‌گانه کرش با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy توانست برای چهارمین هفته متوالی، به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود. با احتساب این هفته، ریمستر کرش در مجموع و از زمان انتشارش، ۶ بار به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شده است. 

فروش ویژه‌ای که بتسدا برای بازی‌های خود در نظر گرفته بود، کماکان ادامه دارد و همین مساله باعث شده که سه بازی از پنج بازی اول جدول این هفته، در اختیار بازی‌های بتسدا قرار بگیرند. بازی Fallout 4، با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت. بازی‌های دیگر این استودیو یعنی Dishonored 2 و Doom نیز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند و نسبت به هفته پیش، فقط جای خود را با یکدیگر عوض کردند. در جایگاه سوم نیز، بازی Grand Theft Auto V با یک پله سقوط قرار گرفت. همانطوری که مشاهده می‌کنید، پنج بازی برتر این هفته، نسبت به هفته پیش تغییری نکرده‌اند و فقط جاهایشان نسبت به هفته پیش دست‌خوش تغییر شده است.

بازی انحصاری جدید نینتندو سوییچ یعنی Splatoon 2 نیز این هفته موفق شد جایگاه هفته گذشته خود را حفظ کند و در همان مکان ۶ به کار خود در این هفته پایان داد. یکی از بازی‌هایی که این هفته صعود قابل توجهی را تجربه کرد، Mario Kart 8 Deluxe بود. این بازی توانست با صعودی هشت پله‌ای، از جایگاه پانزدهم، دوباره وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان شود و در جایگاه هفتم قرار گرفت. Rainbow Six Siege نیز نسبت به هفته گذشته، با دو پله صعود مواجه شد و از جایگاه ۱۰ هفته پیش، به جایگاه هشتم رسید. جایگاه ۹ جدول فروش این هفته نیز شاهد ورود مجدد بازی Froza Horizon 3 بود که موفق شد از جایگاه چهاردهم خود با صعودی پنج پله‌ای، به این مکان دست پیدا کند. در جایگاه آخر جدول فروش این هفته نیز بازی Battlefield 1 قرار گرفت. این بازی نسبت به هفته پیش، سقوطی سه پله‌ای را تجربه کرد و آخرین جایگاه جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را تصاحب کرد. 

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان در هفته منتهی به ۱۲ آگوست (۲۰ مرداد) را مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

چهارمین هفته صدرنشینی متوالی
۲۳

Fallout 4

صعودی یک پله‌ای علی‌رغم ۶ درصد افت فروش
۳۲

Grand Theft Auto V

-
۴۵

Dishonored 2

افت فروشی ۲۰ درصدی
۵۴

DOOM

افت فروشی ۳۴ درصدی
۶۶

Splatoon 2

-
۷۱۵

Mario Kart 8 Deluxe

ورود دوباره به جدول

۸۱۰

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

-
۹۱۴

Forizon Horzion 3

ورود دوباره به جدول
۱۰۷

Battlefield 1

-


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده