// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

هیدکی کامیا از کارگردان بازی NieR: Automata برای نجات استودیو پلاتینیوم گیمز تشکر کرد

هیدکی کامیا در جریان جدیدترین توییت خود، از یوکو تارو برای نجات پلاتینیوم گیمز و موفقیت بازی NieR: Automata تشکر کرده است.

به لطف بازی NieR: Automata، یوکو تارو، کارگردان این بازی، با ظاهر عجیب خود توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و خودی نشان بدهد. اما وی تنها سودبرنده این موفقیت نبوده است؛ بلکه استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده‌ی بازی، نیز توانسته رشد خوبی را با فروش و موفقیت NieR: Automata تجربه کند.

در همین راستا و اخبار بازی منتشر شده، هیدکی کامیا، یکی از تاسیس‌کننده‌های پلاتینیوم گیمز، در جریان توییت اخیر خود از یوکو تارو بابت این موفقیت تشکر کرده است. کامیا اعلام کرده موفقیت NieR: Automata طرفداران جدیدی را به استودیو پلاتینیوم گیمز آورده است و در کنار آن باعث رشد موارد مختلف، خلق یک داستان موفق و افزایش متقاضیان شغلی با مزیت‌هایی بزرگ شده است.

با اینکه استودیو پلاتینیوم گیمز آثار ارزشمند زیادی دارد، اما باید گفت که بازی NieR: Automata، آن هم پس از لغو شدن ساخت بازی Scalebound، توانست بار دیگر چهره‌ی این استودیو را در میان مخاطبان خوب جلوه دهد. البته موفقیت این بازی جدای از سود رساندن به تیم سازنده، به اسکوئر انیکس، ناشر بازی NieR: Automata نیز سود رسانده است. این بازی تا پایان ماه مِی توانسته بود ۱.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده