نویسنده: اردوان جلیلی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

پشتیبانی الکترونیک آرتز از کنسول نینتندو سوییچ

بازی FIFA 18 به زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. اما آیا می‌توان آن را به فال نیک گرفت و انتظار عرضه بازی‌های بیشتری را توسط الکترونیک آرتز برای این کنسول داشت؟

طبق آخرین اخبار بازی منتشر شده بازی FIFA 18 قرار است تا توسط کمپانی الکترونیک آرتز به نینتندو سوییچ بیاید. اما آیا شاهد عرضه شدن بازی‌های دیگری نیز توسط این کمپانی برای این کنسول خواهیم بود؟ پاتریک سادرلاند (Patrick Soderlund)، معاون مدیر عامل استودیو‌های جهانی الکترونیک آرتز، در جدیدترین مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرده است که در مورد نینتندو و به‌خصوص کنسول نینتندو سوییچ هیجان‌زده است، اما از نظر وی در زمان کنونی نمی‌توان درباره عرضه بازی‌های بیشتر روی این کنسول پیش‌بینی‌ای انجام داد.

طبق اخبار منتشر شده، سادرلاند از طرفدار‌های دو آتشه نینتندو است و کنسول نینتندو سوییچ خود را همیشه با خود به همراه دارد!

FIFA

به نظر می‌رسد که کمپانی الکترونیک آرتز مشابه با کمپانی‌های دیگر در تلاش است تا به منظور کسب سود، بازی‌های خود را روی انواع کنسول‌ها و پلتفرم‌ها، از جمله نینتندو سوییچ، عرضه کند. سادرلاند در این مورد می‌گوید:

ما در هر پلتفرم و کنسولی که بازیکن و خریدار داشته باشد حضور خواهیم داشت. ما می‌خواهیم که بخشی از کنسول نینتندو سوییچ باشیم و به نینتندو کمک کنیم تا رشد کند. عرضه بازی FIFA 18 برای این کنسول نیز نوید همین مهم را می‌دهد. این بازی یک بازی منحصرا توسعه داده‌شده برای این کنسول است که شاید بتوان گفت تنها بازی کاملا توسعه داده‌شده برای یک کنسول قابل حمل مانند نینتندو سوییچ است.

او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که کمپانی الکترونیک آرتز به عنوان یک کسب‌وکار باید به منابعی که به پروژه‌های مختلف اختصاص می‌دهد توجه کند؛ چرا که در دنیای کسب‌وکار این اعداد و ارقام هستند که اهمیت دارند. در نهایت او به این موضوع اشاره می‌کند که در صورت موفق بودن بازی فیفا 18 برای کنسول نینتندو سوییچ، کمپانی الکترونیک آرتز ممکن است بازی‌های بیشتری را برای این کنسول عرضه کند. وی در این‌باره این‌گونه می‌گوید:

آنچه که برای ما اهمیت دارد پشتیبانی از یک پلتفرم، ساختن تکنولوژی برای آن و عرضه بازی‌هایی مانند FIFA روی آن پلتفرم است. اگر نتیجه رضایت‌بخش باشد ما بازی‌های بیشتری نیز در دستور کار قرار خواهیم داد و شاید به فکر عرضه تمامی محصولاتمان برای این کنسول نیز بیفتیم که البته این آرزوی قلبی من نیز هست!

بازی FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوییچ بر خلاف معمول با موتور بازی Frostbite توسعه داده نخواهد شد و همچنین شامل بخش داستانی نیز نخواهد بود که جزییات بیشتر را پیش‌تر در این مطلب در زومجی شرح داده‌ایم.

آیا شما از عرضه بازی FIFA 18 برای نینتندو سوییچ استقبال می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده