// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Strike Team Hydra

بازی موبایل Strike Team Hydra با ترکیب المان‌های مختلف، یک بازی شوتر تیمی با سیستم مبارزات نوبتی را خلق کرده که در نوع خود جالب است.

تا به حال سبک نوبتی را تنها روی بازی‌های نقش‌آفرینی تجربه کرده بودم و به شخصه هیچ بازی اکشن نوبتی را روی پلتفرم موبایل تجربه نکرده بودم. بازی موبایل Strike Team Hydra یک بازی شوتر تیمی است که مبارزات و نوع حرکت‌ شما به صورت نوبتی است و همیشه باید استراتژی‌های خاص خود را داشته باشید. قطعا وجود این‌چنین سبک‌هایی روی موبایل می‌تواند جالب باشد و باعث تنوع شود. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که سازنده تا چه اندازه توانسته است این سبک را با اکشن تیراندازی ترکیب کند. استودیو ویو لایت گیم (Wave Light Game) به خوبی توانسته است از المان‌های نقش‌آفرینی، بازی‌های شوتر تیمی و بازی‌های نوبتی، یک بازی موبایل سرگرم‌کننده را به‌وجود آورد.

بازی موبایل Strike Team Hydra

یکی از نکاتی که در همین ابتدای شروع بازی باید به آن توجه داشته باشید، بخش تمرینی و توضیحاتی است که در مورد نحوه‌ی بازی کردن داده می‌شود. اگر به آن‌ها توجهی نداشته باشید و نخوانده از آن‌ها بگذرید، مطمئن باشید که مدتی درگیر نحوه‌ی بازی کردن خواهید بود. البته در بازی یک بخش Logs تعبیه شده است که از طریق آن می‌توانید نگاهی به راهنماها داشته باشید. نحوه‌ی بازی کردن به این شکل است که در ابتدا و قبل از وارد شدن به دنیای بازی، باید تیم خود را تشکیل بدهید. شخصیت‌های بازی هرکدام قابلیت‌های خاص خود را دارند و شما باید از میان آن‌ها اشخاص مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. برای مثال، یکی از آن‌ها دارای اسلحه‌ی شات‌گان است که برای نبرد‌های نزدیک با تک تیر دشمنان را تکه و پاره می‌کند یا یکی دیگر از قابلیت‌های نینجایی برخوردار است. البته در این میان می‌توانید از یک شخصیت به تعداد در تیم خود قرار بدهید و به عنوان نمونه، شخصیت نینجا را چهار بار در تیم خود قرار بدهید.

پیاده سازی استراتژی مبارزه‌ای مناسب،‌ از واجبات Strike Team Hydra است

حال به سراغ اصلی‌ترین بخش بازی، یعنی گیم‌پلی و سیستم مبارزات می‌رویم؛ جایی که بازی اندروید و آیفون Strike Team Hydra قصد دارد مخاطبین را به خود جذب کند. هر شخصیت تیم شما می‌تواند تا فواصل مشخص‌شده‌ای را بپیماید. از این‌رو می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های مختلف قرار دهید و سپس با فشردن دکمه‌ی End Turn، نتیجه‌ی استراتژی خود را مشاهده کنید. به عبارتی پس از فشردن این دکمه، حریف نیز حرکات خود را انجام می‌دهد. پای استراتژی به وسط آمد؛ باید بگویم که استراتژی مبارزه در هر مرحله مهم‌ترین فاکتوری است که باید آن را رعایت کنید. اگر قبل از حرکت دادن سربازهای خود ندانید که چگونه از محیط استفاده کنید، قطعا با مشکل روبه‌رو خواهید شد. هیچ‌وقت حریف را دست کم نگیرید؛ زیرا همیشه امکان دارد با یک حرکت نظیر پرتاب نارنجک، شما را غافلگیر کند. حال در این میان سعی کنید همیشه از زوایایی به حریف حمله کنید که دید شما باز باشد و برای این کار کافی است زمانی که نوبت‌تان است، حریف را انتخاب کنید تا بازیکن شما به وی حمله کند (البته اگر در محدوده‌ی فعال شما قرار گرفته باشد).

بازی موبایل Strike Team Hydra

از نظر مراحل، بازی اکشن تیمی اندروید و آیفون Strike Team Hydra تشکیل شده از چند بخش مختلف و هر بخش شامل چندین مرحله‌ی مختلف است که باید آن‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذرید تا جواز سایر مراحل برای شما صادر شود. همچنین از طریق بخش Squad نیز می‌توانید اعضای تیم خود را تغییر دهید تا هر از گاهی یک تنوع در تیم‌تان ایجاد شود. در آخر، بازی Strike Team Hydra با اینکه در بعضی از نقاط دچار یک سری مشکل است، ولی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. تنوع مراحل و سیستم بازی سبب می‌شود هر بار از استراتژی‌های متفاوتی استفاده و ایده‌های مختلفی را پیاده‌سازی کنید.

دانلود بازی موبایل Strike Team Hydra


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده