// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Carmageddon: Crashers

بازی آنلاین موبایل Carmageddon: Crashers از آن دسته بازی‌هایی است که تصورتان را از بازی‌های درگ ریسینگ به طور کلی تغییر خواهد داد.

 از دیرباز تا به امروز مقوله ماشین‌ همواره در مرکز توجهات قرار داشته‌ و موضوعی حیاتی برای فیلمسازان، بازی‌سازان و حتی در صنعت انیمیشن به شمار می‌رود. فرقی ندارد که خودرو از نوع مسابقه‌ای باشد یا از نوع لوکس آن، تمامی مدل‌ها و برندهای گوناگون، مخاطب و دنبال‌کننده خاص خود را دارد (البته به غیر از نوع چینی!). تاکنون شاهد انتشار آثار و فیلم‌های ماشینی زیادی نظیر مجموعه فیلم‌های اکشن Fast and Furious و انیمیشن پرطرفدار Cars بوده‌ایم که میزان فروششان، دلیل محکم و قاطعی برای حضور ماشین‌ها در این وادی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که این وسیله چقدر می‌تواند طرفدار داشته باشد. همچنین در حوزه بازی‌های موبایل، باید گفت که بی‌شک یکی از عوامل مهم و اصلی پیشرفت و توسعه این صنعت، عرضه بازی‌های ماشینی (با گرافیک خیره‌کننده) Asphalt و Real Racing بوده است. گفتنی است که در سال‌های اخیر، زیرشاخه درگ یا به نوعی مسابقه رکورد سرعت، محبوبیت دوچندانی مابین گیمرها و کاربران بازی‌های موبایلی پیدا کرده است. بازی‌هایی که در آن ماشین‌ها، سرعت و قدرت خود را در معرض نمایش قرار گذاشته و رکوردهای زمانی تعجب‌آوری را ثبت می‌کنند.

از کمپانی‌های معروف بازی‌سازی مرتبط با ماشین‌ سواری درگ، قطع یقین باید‌ به استودیو گیمینگ استینلس گیمز اشاره کرد که از پیشکسوتان و سابقه‌داران این عرصه محسوب می‌شود. استودیویی که با عرضه بازی‌های مختلفی از بازی‌های کلاسیک Carmageddon از جمله Max Carnage و Reincarnation برای پلتفرم‌های پی‌سی، مک، پلی استیشن و به‌خصوص سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون تغییر و تحول عظیمی را در زمینه درگ ریسینگ به وجود آورده است. حال در این مقاله به معرفی جدیدترین و آخرین نسخه از سری بازی‌ها با نام Crashers پرداخته‌ایم.

carmageddon crashers 2

در ابتدا باید گفت که بازی ماشین سواری اندروید و آیفون Carmageddon: Crashers سبکی جدید از بازی‌های درگ ریسینگ است که با دیگر بازی‌های این سبکی از زمین تا آسمان فرق دارد و معنای دیگری از مسابقات درگ را در ذهن می‌گنجاند. حال شاید فکر کنید که در این بازی هم مشابه با دیگر بازی‌های اتومبیل‌رانی، تنها با کنترل دنده و همچنین سرعت خودروی خود، سریع‌ترین رکورد زمانی را رقم بزنید؛ اما کاملا در اشتباه هستید. در این بازی Death Rally به جای ثبت سریع‌ترین زمان ممکن، باید با کنترل دنده و همچنین با بیشترین سرعت، با ماشین طرف مقابل خود شاخ به شاخ شوید و به فاجعه‌وار‌ترین و مرگبارترین شکل ممکن آن را از بین ببرید.

carmageddon crashers 3

برای برتری و قدرت بیشتر، ماشین خود را به بی‌رحمانه‌ترین سلاح‌ها مجهز کنید

در این بازی اکشن، با گستره‌ی متنوع و مختلفی که از ماشین‌های سلاح‌دار در اختیار دارید می‌توانید در مراحل و مناطق مختلف با رقبیان و کاربران سراسر جهان به رقابت پرداخته و دیوانه‌وارترین تصادفات و حوادث را رقم بزنید. همچنین می‌توانید با ارتقاء قابلیت‌ها‌ی اساسی ماشین‌ها اعم از هندلینگ خودرو، قدرت موتور، میزان نابودکنندگی سلاح‌ها و همچنین کارما، به قدرت و توانایی‌های وسیله‌ی خود بیافزایید و قدرتمندتر به مصاف رقبا بروید. اصلی‌ترین و زیباترین فاکتور بازی مربوط به گرافیک و گیم‌پلی بازی می‌شود. گیم‌پلی‌ای که توسط موتور گرافیکی یونیتی ساخته شده و عملکرد بسیار مطلوب و رضایت‌کننده‌ای دارد؛ مخصوصا در صحنه‌ها و لحظات برخورد دو ماشین که شدیدا طبیعی و نزدیک به واقعیت طراحی شده‌اند. در خصوص کنترل بازی باید گفت که ماشین‌ها توسط دو کنترلر ویژه هدایت می‌شوند، یکی به عنوان پدالی برای گاز دادن و دیگری به منظور حرکت به چپ و راست. همچنین صداگذاری و موسیقی به کار رفته در بازی هم جای تعریف و تمجید دارد، به عنوان مثال با ورود به ابتدای بازی صدای موسیقی راک و متالی را می‌شنوید که تعامل و هماهنگی مناسبی با جو حاکم بر بازی ایجاد می‌کند.

carmageddon crashers 1

جدا از این همه ویژگی قابل‌تحسین، موردی که شاید می‌توانست بازی را بی‌عیب و نقص کند، سرعت سرورهای بازی است. سرعت سرورها و همچنین بارگذاری بازی نه اینکه بد باشد اما خوب هم نیست. بازی موبایل Carmageddon: Crashers به دلیل برخورداری از صحنه‌های خشونت‌آمیز فقط به افراد بالای ۱۸ سال توصیه می‌شود. در کل اگر شما هم از طرفداران و علاقه‌مندان به بازی‌های خشن و کشت و کشتار هستید، حتما این بازی را در لیست بازی‌های مورد علاقه خود قرار دهید. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به صورت رایگان و با پشتیبانی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

        دانلود تریلر با رزولوشن SD360p | دانلود تریلر با رزولوشن 480p

دانلود بازی Carmageddon: Crashers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده