// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Combat Squad

بازی موبایل Combat Squad را می‌توان نسخه‌ی آنلاین موبایل بازی‌هایی نظیر کال آف دیوتی دانست. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

جدای از اینکه اکثر کاربرهای پلتفرم موبایل ترجیح می‌دهند به سراغ‌ بازی‌های ساده بروند، عده‌ای نیز وجود دارند که بازی‌های چندنفره اول-شخص را انتخاب می‌کنند؛ بازی‌هایی نظیر بازی موبایل Modern Combat تا دنیایی سراسر هیجان را برای‌ آن‌ها به‌وجود بیاورد. در این میان بازی موبایل Combat Squad نیز از جذابیت بالایی برخوردار است؛ یک بازی تماما آنلاین که در بخش چندنفره‌ی خود دارای حالت‌های متعدد و بی‌شماری است و از نظر شخصی‌سازی، فکر نکنم بازی‌ای تا این اندازه روی پلتفرم موبایل کامل باشد.

بازی موبایل Combat Squad

همانند سایر بازی‌های موبایل، با ورود به بازی از شما خواسته می‌شود که بخش تمرینی را آغاز کنید. بخش تمرینی بازی اندروید و آیفون Combat Squad به شما نحوه‌ی بازی کردن و کنترل شخصیت را یاد می‌دهد. دو نکته‌ی جالب و کارآمد در Combat Squad وجود دارد که در همان ابتدا متوجه آن‌ها می‌شوید. اولین نکته این است که شخصیت شما در حالت شلیک خودکار قرار دارد. به عبارتی مهم نیست که شما دکمه‌ی شلیک کردن را در طول بازی نگه دارید یا نه؛ مهم این است که اسلحه زمانی شلیک می‌کند که دشمن را هدف گرفته باشید. از این‌رو می‌توانید برای کنترل دوربین بازی و شلیک اسلحه، تنها دکمه‌ی شلیک را که در سمت راست صفحه‌نمایش قرار دارد نگه دارید و به حرکت کردن ادامه دهید تا در صورت مشاهده‌ی دشمن، اسلحه‌ی شما به صورت خودکار شروع به شلیک کند. البته می‌توانید این قابلیت را در حالت دستی نیز قرار بدهید. تیم سازنده به خوبی با توجه به استایل بازی کردن بازیکن، المان‌های موجود را تعبیه کرده است.

سوییچ کردن بین ماموران به گیم‌پلی بازی تنوع داده است

مورد دیگر این است که می‌توانید بین هم‌تیمی‌های خود سوییچ کنید. با انتخاب گزینه‌ی مورد نظر، دوربین بازی به حالت سوم-شخص در می‌آید و شما حکم یک بیننده را پیدا می‌کنید. حال می‌توانید همین‌طور تا آخر بازی ادامه دهید یا اینکه از بین هم‌تیمی‌های خود، یکی را انتخاب کنید و باز به حالت اول-شخص دربیایید تا کنترل مامور مورد نظر را در دست بگیرید. دلیل این کار هم جدای از تنوع، این است که در بعضی از مراحل لازم است تا به واسطه‌ی اسنایپر تیم، دشمنی را بکشید یا اینکه خشاب اسلحه‌ی شما تمام می‌شود و مهماتی در میدان نبرد وجود ندارد و از این‌رو بهترین کار سوییچ کردن بین مامورانی است که در تیم شما قرار دارند.

بازی موبایل Combat Squad

یک بازی آنلاین، زمانی موفق است که بتواند مخاطب‌های خود را به بهترین شکل ممکن سرگرم کند و حالت‌های مختلفی را برای بازی کردن در اختیارشان قرار بدهد. بازی موبایل Combat Squad به خوبی این کار را انجام داده است و در مجموع سه بخش کلی برای بازی تعبیه شده است. بخش اول، حالت تمرینی است که می‌توانید در جریان آن ماموران جدید و سلاح‌های خود را آزمایش کنید. بخش دوم، لیگ سایه‌ها نام دارد که در جریان آن، شما در ۶ راند مختلف به بازی می‌پردازید تا به راند آخر برسید. در هر راند شما و تیم حریف در دو سمت مختلف قرار دارید و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تیم مقابل را تا آخرین نفر از بین ببرید و در انتها جوایزی را دریافت می‌کنید. اما مهم‌ترین بخش، بخش چندنفره‌ی بازی است که از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. در این قسمت شما با هفت حالت مختلف برای بازی کردن روبه‌رو خواهید شد که از میان آن‌ها می‌توان به حالت‌های Team Deathmatch و Demolition اشاره کرد. از این هفت حالت، سه حالت آن به صورت یک به یک و مابقی حالت‌ها به صورت پنج به پنج پیاده‌سازی شده‌اند. قطعا کنترل کردن ماموران، مورد دیگری است که در بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر کنترل شخصیت‌های بازی خوب کار نشده باشد، تنوع حالت و مابقی بخش‌ها اصلا به درد نمی‌خورد؛ زیرا بازیکن نمی‌تواند به خوبی بازی کند و چیزی برای لذت بردن وجود نخواهد داشت.

شخصی‌سازی و استفاده از پرک‌های مناسب از اهمیت بالایی برخوردار هستند

بازی آنلاین اندروید و آیفون Combat Squad در این بخش عالی نیست، ولی کنترل شخصیت‌ها طوری نیست که اذیت شوید. شاید در ابتدا عادت نداشته باشید، ولی رفته رفته پیچ و خم این بخش دست‌‌تان خواهد آمد. این بازی اکشن موبایل جدای از اینکه بخش چندنفره‌ی جذابی دارد، دارای شخصی‌سازی کاملی است که نمونه‌ی آن را شاید در هیچ بازی موبایل دیگری ندیده باشید. اولین موردی که در شخصی‌سازی با آن مواجه می‌شوید، شخصی‌سازی مامورانی است که در اختیار دارید. شما می‌توانید سلاح‌های مختلفی را برای آن‌ها انتخاب کنید یا به واسطه‌ی پرک‌های مختلف، قدرت و قابلیت‌های آن‌ها را تغییر دهید. البته پرک‌های بازی با سطح شما رابطه مستقیم دارد. به عبارتی با رسیدن به لول‌های مختلف، پرک‌های مختلفی را دریافت خواهید کرد و اگر آدم صبوری نیستید، می‌توانید با الماس‌هایی که در بازی برای شما در نظر گرفته شده، تعدادی از آن‌ها را خریداری کنید. جدای از این مورد، یک بخش شخصی‌سازی تیم نیز در بازی گنجانده شده که با مامورانی که دریافت کرده‌اید، می‌توانید تیم خود را تشکیل بدهید. جدای از بخش شخصی‌سازی، یک بخش ارتقا نیز برای بازی موبایل Combat Squad وجود دارد که بازیکنان می‌توانند سلاح‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و آن‌هایی را که نیاز ندارند، بفروشند.

بازی موبایل Combat Squad

در آخر، بازی اندروید و آیفون Combat Squad سعی کرده با الهام‌گیری از بازی‌های مشابه کنسولی، بهترین عملکرد را در اختیار مخاطب قرار بدهد که به خوبی در این کار موفق بوده است. همچنین پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی، نظیر خرید ماموران و سلاح‌ها و پرک‌های جدید، به نحوی است که اگر صبور باشید، تمامی آن‌ها را با طلا و الماس‌هایی که به دست می‌آورید، می‌توانید خریداری کنید و دیگر نیازی به پرداخت پول واقعی نیست. تنها نکته‌ای که باید آن را رعایت کنید، این است که برای اتصال اولیه به بازی باید از آی‌پی یک کشور دیگر استفاده کنید و پس از اتصال، آن را به آی‌پی اصلی خود تغییر دهید و به بازی کردن بپردازید.

دانلود بازی موبایل Combat Squad


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده