// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Splatoon 2 به واسطه آپدیتی میزبان سلاح جدیدی شد

کمپانی نینتندو با انتشار آپدیتی رایگان سلاح جدیدی را با نام Splat Brella به بازی Splatoon 2 اضافه کرد.

در جریان اخبار بازی، کمپانی نینتندو، سازنده بازی انحصاری و شوتر Splatoon 2، به واسطه آپدیتی رایگان اسلحه Splat Brella را که ظاهری چتر-مانند دارد، به این بازی اضافه کرد.

ویژگی جالبی که Splat Brella دارد این است که در قالب یک کلاس جدید در سلاح‌ها به این بازی اضافه شده است. نحوه‌‌ی تیراندازی این سلاح همانند سلاح‌های دیگر، استاندارد بوده اما ویژگی‌ای که آن را از سلاح‌های دیگر متمایز می‌کند قابلیت‌های دفاعی آن است. کاربران می‌توانند با استفاده و با نگه داشتن کلید ZR چتر خود را در مقابل حریفان باز کنند و از حملات آنها در امان بمانند. همچنین با نگه داشتن این کلید به مدت زمان بیشتر این چتر به طرف دشمنان پرتاب می‌شود و در مسیر خود تمامی ضربات آنها را دفع می‌کند. در پایین و انتهای مطلب می‌توانید تصاویر سلاح جدید یعنی Splat Brella را مشاهده کنید.

splatoon 2

Splat Brella با استفاده از سلاح Sprinkler تکمیل شده است و قابلیت اصلی آن  Ink Storm است. قابلیت اصلی و مخصوص این سلاح با تشکیل ابری در میدان نبرد شروع به ریزش جوهر روی حریفان می‌کند. کاربران با مراجعه به Ammo Knights می‌توانند با استفاده از پول داخل بازی سلاح جدید را خریداری و از آن خود کنند.

در کنار سلاح جدید، کاربران بازی Splatoon 2 هم اکنون این شانس را دارند که لباس تابستانی جدیدی را که به تازگی به بازی اضافه شده است، برای کاراکتر Inkling خود به دست آورند. در حساب کاربری توییتر این بازی اعلام شد که آیتم‌های ظاهری و تابستان-محور این بازی از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ مرداد (۱۱ الی ۱۶ آگوست) در SplatNet2 در دسترس قرار خواهد گرفت. آیتم‌های Summer Vacation Collection فقط به طور ظاهری بوده که شامل عینک‌های آفتابی، دمپایی و کلاه‌های ساحلی می‌شود که کاربران می‌توانند آنها را در مجموعه آیتم‌های خود جای دهند.

نینتندو برنامه‌های ویدیویی زیادی را برای سلاح‌های بازی Splatoon 2 اختصاص داده است. هفته گذشته شاهد اضافه شدن اسلحه Sploosh-O-Matic از نسخه اول همین بازی بودیم. اضافه شدن این اسلحه مصادف شد با رویداد Splatfest که در آن شاهد پیروزی تیم Mayo در مقابل Team Ketchup بودیم.

بازی Splatoon 2 در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

splatoon 2

splatoon 2

splatoon 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده