نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۶۴: از شایعات Hellblade تا احتمال حضور eSports در المپیک

در شصت و چهارمین هفته‌نامه ویدیویی زومجی، از شایعات پیرامون بازی Hellblade می‌گوییم و احتمال اضافه شدن eSports به المپیک را مطرح می‌کنیم.

هفته‌نامه ویدیویی زومجی به ایستگاه شصت و چهار خود رسید و این هفته نیز مانند قبل، مروری بر مهم‌ترین اخباری که هفته پیش در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داد، خواهیم داشت. تفاوت هفته‌نامه ویدیویی این هفته با هفته‌های قبل، حذف بخش اخبار سینما خواهد بود. از هفته پیش و اولین قسمت از برنامه فریم، تصمیم گرفتیم که اخبار مهم دنیای سینما را در آن برنامه بازگو کنیم و تمرکز اصلی هفته‌نامه ویدیویی را روی اخبار دنیای بازی بگذاریم.

هفته پیش نیز، دنیای بازی‌های ویدیویی، هفته شلوغی را سپری کرد. در هفته‌نامه ۶۴، از شایعات پیرامون بازی Hellblade می‌گوییم که ابتدا شایعه شده بود که اگر در این بازی زیاد بمیرید، فایل‌های ذخیره شما پاک خواهد شد و شما مجبور هستید که بازی را از ابتدا شروع کنید که این خبر توسط یکی از گیمرها تکذیب شد. در ادامه هفته‌نامه، ضمن مروری بر مهم‌ترین رویدادهای صنعت گیم، به احتمال اضافه شدن بازی‌های الکترونیکی به عنوان یک رشته در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌پردازیم.

اگر هفته گذشته فرصت نکردید زومجی را دنبال کنید، اصلا نگران نباشید و با هفته‌نامه ویدیویی ۶۴ همراه باشید تا در زمان کمی، مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را با هم مرور کنیم:

برای دانلود ویدیوی از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده