نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

جیسون موموآ علاقمند به بازی در نقش کریتوس است

جیسون موموآ، هنرپیشه و مدل آمریکایی، یکی از بازیگران مورد علاقه طرفداران بازی God of War برای ایفای نقش کریتوس است.

جیسون موموآ با بازی در سریال پرطرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و نیز حضور در دنیای سینمایی دی سی توانست به شهرت جهانی دست یابد. گویا در اکثر لیست‌هایی که طرفداران شخصیت بسیار محبوب کریتوس بازی God of War (خدای جنگ) از بازیگرانی که می‌توانند نقش کریتوس را ایفا کنند تهیه‌ کرده‌اند، جیسون موموآ به دلیل فیزیک بدنی فوق‌العاده و چهره کاریزماتیک خود توانسته جایگاه همواره ثابتی برای خود دست‌وپا کند. آن دسته از طرفدارانی که علاقمند به حضور این بازیگر در فیلم اقتباسی God of War بودند از مصاحبه اخیر وی خوشحال خواهند شد؛ چرا که جیسون موموآ در این مصاحبه گفت که علاقمند است نقش این شخصیت خاطره‌انگیز را ایفا کند.

در مراسمی که جیسون موموآ در آن حضور داشت، یکی از حضار این سؤال را از وی می‌پرسد که آیا او نیز به بازی در این فیلم علاقمند است یا خیر که البته با پاسخ مثبت جیسون موموآ روبه‌رو می‌شود. آن‌طور که به نظر می‌رسید جیسون موموآ آنچنان با این بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن آشنا نیست و جزئیات این بازی محبوب را به خوبی نمی‌داند، ولی وی گفت که شخصیت کریتوس را می‌شناسد و تصاویر او را دیده است. جیسون موموآ همچنین تأکید کرد که اگر سازندگان این فیلم به وی پیشنهاد بازی در این نقش را بدهند، از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد و علاقمند به بازی در نقش کریتوس است. این را هم بگوییم که بعد از شنیدن این پاسخ از طرف جیسون موموآ، تماشاچیان به‌شدت وی را تشویق کردند و نشان دادند این محبوبیت و علاقمندی تنها محدود به کاربران اینترنتی و لیست‌های بازیگران مدنظر آن‌ها نیست.

Aquaman

می‌توان گفت که جیسون موموآ از نظر ظاهری و فیزیک بدنی شباهت زیادی به شخصیت کریتوس دارد و از این لحاظ یکی از بهترین گزینه‌های بازی در فیلم اقتباسی God of War خواهد بود، ولی در مورد کیفیت بازی وی و توانایی او در خلق شخصیت بسیار خشن، عجیب و البته رنج‌دیده کریتوس سؤالات زیادی وجود دارد و خیلی‌ از طرفداران هم به نقش‌آفرینی احتمالی وی در این فیلم، به دیده مثبت نگاه نمی‌کنند.

جیسون موموآ از نظر ظاهری و فیزیک بدنی شباهت زیادی به شخصیت کریتوس دارد، ولی اینکه وی بتواند شخصیت بسیار خشن، عجیب و البته رنج‌دیده کریتوس را به تصویر بکشد، موضوع دیگری است

از میان آثار معروفی که وی در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به فیلم Conan the Barbarian (کونان بربر - ۲۰۱۱)، Bullet to the Head (گلوله به سر - ۲۰۱۲)، Road to Paloma (جاده‌ای به‌سوی پالوما - ۲۰۱۴)، فیلم علمی-تخیلی Debug (اشکال‌زدایی - ۲۰۱۴)، فیلم ترسناک Wolves (گرگ‌ها - ۲۰۱۴)، فیلم ابرقهرمانی و کمیکی Batman vs. Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت - ۲۰۱۶) و فیلم Once Upon a Time in Venice (روزی روزگاری در ونیز - ۲۰۱۷) اشاره کرد. وی در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز در کنار شخصیت‌هایی همچون بتمن، زن شگفت‌انگیز، فلش و سایبرگ حضور خواهد داشت. او در این فیلم که قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان‌ماه سال جاری) اکران شود، نقش آکوامن را بر عهده خواهد داشت. البته مهم‌ترین فیلم جیسون موموآ را می‌توان فیلم جداگانه Aquaman (آکوامن) دانست که وی نقش اصلی آن را بر عهده دارد و اکران آن برای تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذرماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

هنوز کمپانی سونی به صورت رسمی تاریخ شروع ساخت فیلم God of War را اعلام نکرده است و تا اعلام رسمی ساخت این فیلم و اخبار مربوط به جزئیات آن، چندان نباید صحبت‌های پیرامون انتخاب بازیگر و مواردی از این دست را جدی گرفت. کمپانی سونی هم‌اکنون مشغول کار روی فیلم بسیار مورد انتظار Uncharted (آنچارتد) است. تام هالند، بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، نقش نیتن درِیک نوجوان را ایفا خواهد کرد. داستان این فیلم از فلش‌بک قسمت سوم بازی محبوب Uncharted برگرفته شده است.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده