// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Paper Wings

Paper Wings یک شاهکار هنری تمام عیار است که هدف مهمی به نام جلوگیری از انقراض پرندگان را دنبال می‌کند. در ادامه با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

متاسفانه در سالیان اخیر شاهد از بین‌رفتن و انقراض بسیاری از گونه‌های جانوران در این کره خاکی بوده‌ایم. حیواناتی که به دلیل عدم توانایی در زایش، بیماری‌های ناشناخته، گرمایش زمین و از همه مهم‌تر آلودگی زیست‌محیطی، دیگر ادامه‌ی بقا و زندگی برایشان ممکن نیست و روز به روز کمتر و کمتر می‌شوند. با این وجود کماکان بسیاری از افراد هستند که به این موضوع بی‌تفاوت هستند و جلوگیری از انقراض را امری بی‌فایده و غیر ضروری تلقی می‌کنند. اما خوشبختانه در طرف مقابل تبلیغات، کمپین‌ها و سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات، توانسته‌اند موثر واقع شده و حتی روند و سرعت انقراض حیوانات را کمی کاهش دهند.

استودیو بازی‌سازی فیل‌گیمز هم از آن دسته شرکت‌هایی است که بازی‌هایی با موضوعاتی از جمله خطر انقراض حیوانات، به‌خصوص گونه‌های مختلف پرندگان می‌سازد. بازی موبایل Paper wings، ساخته فیل‌گیمز هم همین شیوه را دنبال می‌کند و به گفته‌ی خود استودیو، تنها هدف از ساخت این اثر هنری کمک به جلوگیری از نابودی پرندگان است. درست است که بازی به تنهایی نمی‌تواند انقلاب یا معجزه‌ای در این امر داشته باشد اما فیل گیمز سعی کرده تا کوچکترین سهمی را در نجات این جانداران داشته باشد.

بازی Paper Wings

در بازی آرکید و دوبعدی Paper Wings، کنترل و هدایت انواع مختلف پرندگان را بر عهده دارید که می‌بایست با پرواز کردن و همچنین با استفاده از قابلیت چرخش، اهداف مختلفی مانند گرفتن سکه یا عبور از موانع را به سرانجام برسانید. در ابتدای ورود به منوی بازی، با توضیحات توسعه‌دهندگان بازی در خصوص اهداف ساخت بازی مواجه می‌شویم که از خوانندگان و کاربران بازی می‌خواهند تا به کمک سازمان حمایت از حقوق پرندگان، در نجات جان این پرندگان سهیم باشند، بخشی از این متن به شرح زیر است:

پرندگان موجودات خارق‌العاده‌ای هستند و بزرگترین انگیزه ما برای ساخت بازی Paper wings آنان بوده‌اند. ما به عنوان انسان، از زبیایی پرندگان شگفت‌زده هستیم و به قدرت پرواز آنان حسد می‌ورزیم. اما متاسفانه زیست‌بوم آنان به دلیل قطع درختان جنگل و ساخت و سازهای بی‌رویه به خطر افتاده است.

بازی اندروید و آیفون Paper Wings در کل شامل دو بخش بازی تک نفره و چند نفره است که قسمت تک نفره بازی به ۴ بخش Classic، Time، Hazard و Calm تقسیم شده است. همچنین در بخش چند نفره بازی می‌توانید به صورت آنلاین، با کاربران واقعی در سراسر دنیا به رقابت بپردازید.

بازی Paper Wings

گرافیک و گیم‌پلی بازی به صورت فانتزی و دوبعدی است و در نوع خود منحصربه‌فرد است. بدین جهت که تمامی رنگ‌بندی‌ها، جلوه‌های بصری و همچنین محیط بازی با هنر محبوب ژاپنی یعنی اوریگامی (هنر کاغذ و تا) ساخته شده است که زیبایی و کیفیت خاصی به بازی بخشیده و کاربران را از تمامی رده‌های سنی مختلف دعوت به بازی می‌کند.

طراحی‌های اوریگامی‌شکل محیط بازی و پرندگان شما را به وجد خواهد آورد

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به جزییات به کار رفته در آن اشاره کرد که توجه زیادی به آن شده است؛ به این منظور که چه در منوی بازی و چه در محیط بازی همانند قانون سوم نیوتون، هر ضربه و اتفاقی در بازی با عکس‌العمل و بازتابی همراه خواهد بود. همچنین صداگذاری و موسیقی بازی هم از دیگر نکات تحسین‌برانگیز بازی است که بی‌نهایت استادانه و ماهرانه ساخته شده است. گفتنی است که شما می‌توانید بالغ بر ۳۰ نوع مختف از پرندگان اعم از کاسکو، جغد، عقاب، گنجشگ، کبوتر، پافین و دیگر موجودات را با صدای کاملا واقعی و مخصوص خود انتخاب کنید و از کنترل آن‌ها لذت ببرید. کنترل بازی هم بسیار ساده و بدون هیچ‌گونه پیچیدگی طراحی شده، به‌گونه‌ای که کنترل پرندگان را تنها با یک بار تجربه بازی قطعا به دست می‌آورید و به راحتی یاد خواهید گرفت.

Paper Wings بازی

به طور کلی در این بازی، تمامی عوامل و قابلیت‌ها در جای مناسب و صحیح خود چیده شده و هیچ‌گونه عامل اضافی و بیهوده‌ای در بازی نمی‌بینید و استودیو فیل‌گیمز سعی کرده تا بازی‌ای درجه یک و بی‌عیب و نقص ارائه کند.

در حال حاضر Paper Wings جزو فهرست ده بازی مستقل برتر گوگل‌پلی قرار دارد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به حیوانات و بازی‌هایی هستید که به غیر از جنبه سرگرمی از جنبه حمایتی برخوردارند، حتما این بازی سرگرم‌کننده را در اولویت قرار دهید. هم‌اکنون می‌توانید بازی را به صورت رایگان از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

برای دانلود تریلر ار آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Paper Wings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده