// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بازی موبایل Chef Wars با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Mindcake Games با انتشار تریلری بازی موبایل Chef Wars را با محوریت پخت غذا برای اندروید معرفی کرد.

بازی موبایل Chef Wars یک اثر نقش‌آفرینی با محوریت تهیه غذا است که توسط استودیو مایند‌کیک گیمز (Mindcake Games) توسعه یافته است و در آن کاربران به رقابت می‌پردازند. کاربران در این بازی به دنبال بهترین استعداد‌های سرآشپز می‌روند و با پیدا کردن بیش از ۱۰۰ نوع دستورالعمل پخت غذا که واقع‌گرایانه است، بازی را پیش‌ می‌برند.

با آغاز شدن بازی موضوع یا به اصطلاح تمی برای شما در نظر گرفته می‌شود که شما با توجه به موقعیت آن طرز تهیه غذای خود را آغاز می‌کنید و در مقابل حریف خودتان قرار می‌گیرید.  هیئت داورانی برای امتیاز دهی به غذا‌های شما در بازی در نظر گرفته شده است که تعداد آنها به ۱۱ نفر می‌رسد و هر کدام از شخصیت‌های منحصر به فرد و سلیقه‌های متفاوت بهره می‌برند. برنده این مسابقه با کسب پول، اعتبار خود را در دنیای غذا-محور افزایش می‌دهد. به گفته سازندگان بخشی بزرگ بازی در پشت صحنه اتفاق می‌افتد، جایی که شما به ساخت دستور‌العمل‌ها می پردازید.

بازی اندروید Chef Wars بیش از ۵۰۰ شهر اروپایی و آسیایی را در خود جای داده است که شما می‌توانید در حالی که به پخت غذا‌های دل‌پذیر می‌پردازید، سفر خود را به شهر‌های گوناگون ادامه دهید. سفر کردن به شهر‌های دیگر رمز موفقیت شما در این بازی است چرا که هر شهر از عناصر و مواد غذایی ویژه‌ای بهره می‌برد که شما می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف نیز سر بزنید.

بازی Chef Wars همچنین از بخش تک‌نفره داستانی نیز بهره می‌برد که شما می‌توانید در کنار ماموریت‌هایی که برای هر یک از آشپز‌ها در نظر گرفته شده است ملحق شوید.

سازندگان در حال حاظر توسعه این بازی را پیش ‌می‌برند و امیدوار هستند که بتوانند به‌زودی در ما‌ه‌های آتی این بازی را روی دستگاه‌های اندروید منتشر کنند. سازندگان خاطر نشان کردند که پس از عرضه این بازی با آپدیت‌های ماهیانه حالت‌های متفاوتی را به همراه آشپز‌ها، دستور العمل‌ها، ماموریت‌ها و مناطق جدیدی را به این بازی اضافه خواهند کرد. همچنین سازندگان در جریان اخبار بازی موبایل اعلام کردند که قرار است در ماه جاری فاز آزمایشی (بتا) این بازی نقش‌آفرین و شبیه‌ساز رستوران را نیز برگزار کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Cehf Wars را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده