// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

انیمیشن آغازین بازی Sonic Mania منتشر شد

کانال Sonic the Hedgehog اخیرا ویدیوی انیمیشن آغازین بازی Sonic Mania را منتشر کرده است.

بازی Sonic Mania جدیدترین نسخه از مجموعه Sonic the Hedgehog است که تا چند روز دیگر روانه‌ی بازار می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم بازی، گیم‌پلی سونیک‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی است که قطعا خیلی از مخاطبان با آن خاطره دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کانال یوتیوب Sonic the Hedgehog ویدیویی جدید از بازی را منتشر کرده است. این ویدیو در واقع انیمیشن آغازین بازی است که از جذابیت بالایی نیز برخوردار است. در این ویدیو شاهد سونیک و دوستان‌اش هستیم که قرار است ما را وارد ماجراجویی‌های متفاوتی بکنند و از طرفی نگاهی به شخصیت‌های منفی بازی خواهیم داشت.

با توجه به تیتراژ آغازین بازی Sonic Mania، شخصیت Dr. Robotnik یا همان Dr. Eggman آنتاگونیست اصلی این بازی خواهد بود. همچنین وقتی به صورت دقیقی به ویدیو نگاه می‌کنیم، حال و هوای بازی Sonic CD به ما دست می‌دهد. آن بازی نیز از یک کات سین انیمیشنی برای شروع برخوردار بود. در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

این ویدیو آخرین موردی است که از بازی Sonic Mania قبل از عرضه مشاهده خواهیم کرد. این بازی در تاریخ ۲۴ مردادماه (۱۵ آگوست) برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. اگر اطلاعات دقیقی از دنیای Sonic Mania ندارید، می‌توانید پیش نمایش زومجی از این بازی را مطالعه کنید. متاسفانه نسخه‌ی کامپیوتر این بازی تاخیر خورده است و علاقه‌مندان به تجربه‌ی Sonic Mania روی پی سی باید تا تاریخ هفت شهریورماه منتظر بمانند.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده