نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بایوور برای ساخت حداقل دو نسخه دیگر از Dragon Age برنامه دارد

استودیو بایوور اخیرا اعلام کرده که برای ساخت حداقل دو نسخه دیگر از سری Dragon Age برنامه دارد. 

Dragon Age را می‌توان از جمله بهترین مجموعه بازی‌های نقش آفرینی دانست که شاید نسخه دوم آن مشکلاتی داشت، اما نسخه اول بازی و همچنین نسخه Inquisition بازی‌های فوق‌العاده‌ای بودند. چندی پیش اطلاعاتی از در دست ساخت بودن نسخه بعدی این مجموعه منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بایوور اعلام کرده که هنوز پایانی بر این سری متصور نیست و حداقل دو نسخه دیگر از Dragon Age ساخته خواهد شد. 

اخیرا یکی از طرفداران بازی، در سایت توییتر از مایک لیدلو، کارگردان این سری، در مورد پایان آن سوال کرد که لیدلو در جواب گفت که این سری فعلا پایانی نخواهد داشت و حداقل دو نسخه از آن ساخته خواهند شد:

فعلا هیچ برنامه‌ای برای تمام کردن سری Dragon Age نداریم. ما برنامه‌هایی برای این سری داریم که شامل حداقل دو بازی Dragon Age دیگر می‌شوند. 

بایوور پس از عملکرد نه‌چندان خوب بازی Mass Effect: Andromeda، تصمیم گرفت تا برای مدتی به مس افکت استراحت بدهد و می‌توان پیش‌بینی کرد که تمرکز این استودیو در حال حاضر، روی بازی Anthem و نسخه جدید Dragon Age باشد. همچنین گفته شده که پس از انتقاداتی که طرفداران به داستان نسخه جدید مس افکت داشتند، بایوور قصد دارد تا داستانی غنی را در نسخه جدید Dragon Age روایت کند و به همین منظور الکسیس کندی، نویسنده بازی‌هایی چون Sunless Sea، به جمع نویسندگان این بازی اضافه شده است. 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده