نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

فروش بازی Tekken 7 به ۱.۶۶ میلیون نسخه رسید

طبق اعلام باندای نامکو، بازی Tekken 7 تا به امروز ۱.۶۶ میلیون نسخه فروش داشته است. 

کمپانی باندای نامکو، ناشر و سازنده بازی Tekken 7، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام کرد که فروش این بازی به ۱.۶۶ میلیون نسخه رسیده است. این کمپانی پیش‌بینی کرده بود که این بازی تا پایان سال ۲۰۱۷ بتواند ۲.۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد و با رقم اعلام شده، به نظر می‌رسد که Tekken 7 در رسیدن به این میزان فروش موفق خواهد بود. نامکو همچنین اعلام کرد که کاربران آمریکایی و اروپایی استقبال خیلی خوبی از این بازی داشته‌اند و بیش‌تر فروش Tekken 7، در این مناطق بوده است. 

Tekken 7 نهمین نسخه از سری تکن است که چندی پیش برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی با استقبال خوبی از طرف گیمر‌ها و منتقدین رو‌به‌رو شد و حتی توانست در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس هم قرار بگیرد. بازی Tekken 7 در بررسی زومجی هم نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد. خلاصه نقد بازی به شرح زیر است:

بازی Tekken 7 با بازه زمانی طولانی عرضه شد و از همان ابتدا نشان داد که آمده است تا جای خود را در دل هواداران پیدا کند. درست است که رفته رفته مشکلات بازی خود را نشان می‌دهند ولی وقتی به گیم‌پلی و مبارزات بازی نگاه می‌کنیم، شاهد تجربه‌ای غنی و المان‌هایی هستیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. از طرفی وجود بخش شخصی سازی یا تعداد متعدد شخصیت‌های قابل بازی، سبب شده هیچوقت احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده