// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه ایکس باکس وان بازی Conan Exiles به زودی منتشر می‌شود

استودیو Funcom اعلام کرد که بازی Conan Exiles به زودی از طریق سرویس Game Preview روی ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

روز‌های شلوغی انتظار بازی Conan Exiles  را می‌کشد چرا که قرار است در تاریخ ۲۵ مرداد ماه (۱۶ آگوست) این بازی از طریق سرویس Game Preview روی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود. همچنین در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که در همان روز قرار است اولین بسته الحاقی این بازی یعنی The Frozen North روی ایکس‌باکس وان و همچنین پی‌سی در دسترس قرار بگیرد. گفتنی است که نسخه Early Access بازی مذکور بهمن ماه سال گذشته روی کامپیوتر منتشر شده بود.

با انتشار DLC یاد شده که به طور رایگان خواهد بود، استودیو سازنده این اثر یعنی فان‌کام (Funcom) اعلام کرد که این بازی وارد «فاز دوم» فرآیند Early Access خود می‌شود. به نقل از سازندگان این بازی کاملا مورد بازنگری قرار گرفته است. در ادامه سازندگان اضافه کردند که سیستم مبارزات این بازی هم‌اکنون ضربات سنگین و سبک را در خود جای داده است. ضمنا سیستم لوت کردن در این بازی نیز بهبود یافته است. همچنین سازندگان اعلام کردند که این بازی نبست به گذشته «بزرگ‌تر و بهتر» خواهد بود.

نسخه Game Preview بازی Canon Exiles که قرار است در تاریخ ۲۵ مرداد ماه روی ایکس‌باکس وان منتشر شود، همانند سیستم Early Access پی‌سی، ناتمام است. سازندگان در نشست خبری اعلام کردند که نسخه کامل و رسمی این بازی در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. ضمنا نسخه پلی استیشن 4 این بازی نیز به همراه پلتفرم‌های یاد شده در دسترس قرار خواهد گرفت.

جول بایلوس، کارگردان خلاق حاضر در استودیو فان‌کام، در ادامه افزود:

من به تیم‌مان و کاری که روی فاز Early Access این بازی انجام داده‌اند، بسیار افتخار می‌کنم. آنها تمام تلاش خود را کرده‌اند که باگ‌های این بازی را برطرف کنند و روی ویژگی‌های این بازی کار کنند و آنها را ارتقا دهند. تیم توسعه دهنده همچنین به سختی در حال کار روی ویژگی‌ و محتویات جدید نظیر محیط‌های جدید، قابلیت بالا رفتن از موانع و غیره هستند.

در جریان نمایشگاه E3 2017، سازندگان اعلام کردند که بازی Conan Exiles میزبان یک آپدیت برای کنسول قدرتمند مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس می‌شود. آپدیت یاد شده پس از عرضه این کنسول که در نوامبر سال جاری است، منتشر خواهد شد.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی مذکور از طریق سیستم Early Access استیم روی کامپیوتر منتشر شد و توانست در هفته آغازین ۳۲۰ هزار نسخه را به فروش برساند. این امر باعث شد که سازندگان از نظر مالی خیال‌شان راحت‌تر شود و روی محتویات بیشتری کار کنند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی Conan Exiles می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده