// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Titanfall: Assault

بازی موبایل Titanfall: Assault یک بازی استراتژی کارتی آنلاین است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

با لغو شدن بازی موبایل Titanfall: Frontline، جای خالی یک بازی از مجموعه‌ی تایتان فال روی پلتفرم موبایل حس می‌شد. یک بازی استراتژی کارتی که در جریان آن باید با سایر بازیکنان به مبارزه کردن پرداخته و آن‌ها را شکست می‌دادید. با این حال معرفی بازی موبایل Titanfall: Assault توانست هواداران این مجموعه را خوشحال کند و حال این بازی موبایل عرضه شده است. کار ساخت بازی اندروید و آیفون Titanfall: Assault برعهده‌ی استودیو نکسون بوده و از همان فرمول Frontline استفاده کرده است؛ وجود حالت رقابتی و کارت‌هایی از جنس خلبان‌ها و تایتان‌های دنیای تایتان فال که به خوبی حال و هوای این مجموعه را عوض کرده است. در این بازی شاهد تایتان‌ها و پایلت‌ها در قالبی کوچک‌تر نسبت به گذشته هستیم.

بازی موبایل Titanfall: Assault

با ورود به بازی موبایل Titanfall: Assault، بخش تمرینی را مشاهده خواهید کرد که در سه بخش مجزا شرح داده می‌شود. بخش اول نحوه‌ی استفاده از کارت‌ پایلت‌ها و توضیح روند بازی است و در ادامه، با نحوه‌ی استفاده از تایتان‌ها و چگونگی پیروزی در مسابقات آشنا می‌شوید. قواعد بازی کردن این بازی اندروید و آیفون بسیار ساده است و آن‌ چنان پیچیدگی خاصی ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به خوبی از کارت‌های پایلت و تایتان‌های خود در بازی استفاده کرده و هرکدام را به مسیر مناسب بفرستید. دنیای بازی دارای سه کپچر پوینت و دو پایگاه است؛ یک پایگاه برای شما و یک پایگاه برای تیم حریف و هر تیم که بتواند این سه کپچر پوینت را در اختیار گرفته و به بیس حریف حمله‌ور شود، قطعا برنده‌ی بازی خواهد بود. به عبارتی هر تیم که تیکت خود را زودتر به ۱۰۰ برساند، برنده است. همچنین هر مسابقه دارای یک زمان مشخص که با پایان آن، تیمی که بیشترین پیشرفت را داشته باشد، برنده خواهد شد.

بازی موبایل Titanfall: Assault

استفاده‌ی مناسب از کارت‌ها می‌تواند برگ برنده‌ی شما باشد؛ چرا که در بازی موبایل Titanfall: Assault، یک نوار انرژی در اختیار دارید که مربوط به کارت‌های بازی است. هر کارت انرژی خاصی را به خود اختصاص می‌دهد و برای استفاده از کارت‌های مهم‌تر نظیر تایتان‌ها، جدای از این که باید مدت زمان مشخصی را صبر کنید، نیاز به انرژی بالایی دارید. از این‌رو زمانی که بازی به شما می‌گوید که تا چند ثانیه‌ی دیگر تایتان شما آمادست، باید سعی کنید انرژی خود را ذخیره کنید تا در صورت نیاز، بتوانید از تایتان خود در مبارزات استفاده کنید. از طرفی در شروع بازی باید استراتژی حمله داشته باشید. اگر ندانید که چگونه می‌خواهید به پایگاه حریف خود حمله کنید، قطعا هر سه کپچر پوینت را از دست خواهید داد. تیم سازنده برای اینکه بازیکنان بتوانند بهترین استراتژی مبارزه‌ای را برای خود پیدا کنند، یک بخش تمرینی در بازی قرار داده است که در آن‌جا می‌توانید استراتژی‌های مبارزه‌ای خود را در مبارزه‌هایی شبیه‌سازی شده، پیاده‌سازی کنید. اگر می‌خواهید پیاده نظام شما در طول مبارزه‌ها سریع از بین نرفته و بتوانند دشمنان را یکی پس از دیگری از پای درآورند، به بخش به روزرسانی بازی اهمیت دهید. با لول‌آپ شدن شخصیت شما و همچنین پیروزی در مبارزه‌ها، یک سری کردیت و کارت و انرژی کارت برای بعضی از پایلت‌های خود دریافت می‌کنید. حال با وارد شدن به بخش Squad، می‌توانید کارت‌هایی که جواز به روزرسانی آن‌ها را دارید، تا آخرین سطح ممکن ارتقا داده و جدای از این موارد، تیم رویایی خود را بسازید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

بخش شبیه‌سازی مبارزات، بهترین مکان برای پیاده‌سازی استراتژی‌های مبارزه‌ای شما است

قطعا در تیم‌تان می‌توانید از کارت‌های محدودی استفاده کنید و با توجه به این موضوع، می‌توانید در بخش ویرایش، کارت‌های جدید را جایگزین کارت‌های قدیمی کنید. با ورود به بخش ویرایش تیم، می‌توانید از کارت‌های جدید برای هر بخش (پایلت‌ها، تایتان‌ها و لوازم جنگی نظیر موشک‌ها) استفاده کنید. یکی از نکات جالب بازی، این است که سیستم بازی و نقشه‌ها جوری تعبیه شده‌اند که شما را مجبور به بازی کردن می‌کنند. در مجموع چهار نقشه برای شما در دسترس است (نقشه‌ی پنجم در آینده به بازی اضافه می‌شود) و باید آن‌ها را در جریان لول‌های مختلفی آزاد کنید. اولین نقشه، نقشه‌ی محیط تمرینی است و تا سطح پنج باید بازی کنید تا دومین نقشه‌ی بازی در دسترس قرار بگیرد که از میان نقشه‌های Titanfall: Assault، می‌توان به Angel City معروف اشاره کرد. قطعا مخاطبانی که در نقشه‌ی Angel City تجربه‌ی بازی کردن دارند، می‌دانند که این نقشه از محبوبیت بالایی برخوردار است و حال، بازی کردن دوباره در این نقشه آن هم که زمانی که سبک و سیاق بازی کاملا عوض شده است، می‌تواند تجربه‌ای نو و متفاوت را در اختیار مخاطب قرار بدهد. جدای از این موارد، بازی دارای یک سیستم عضویت در گروه‌های مختلف است که پس از رسیدن به سطح سه در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید گروه خود را ساخته یا به سایرین بپیوندید. هر بازیکن با برد و باخت یک سری رنک دریافت می‌کند که این رنک‌ها از برنز شروع شده تا به رده‌های بالاتر (آخرین رده، افسانه نام دارد) برسد. از این‌رو با عضویت در گروه‌های مختلف و بردن در مسابقات، می‌توانید رنک کلی گروه و خود را بالا برده و در لیدربرد بازی، رتبه‌ی جهانی‌اتان را مشاهده کنید.

با تمام این تفاسیر، بازی استراتژی اندروید و آیفون Titanfall: Assault، یک بازی کاملا آنلاین و سرگرم کننده است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود جذب کند. همچنین بازی دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است که در جریان آن می‌توانید توکن‌ها و کردیت‌های بازی را خریداری کرده و از طریق‌ آن‌ها کارت‌های جدیدی را خریداری کنید. اگر به دنبال یک بازی آنلاین استراتژی کارتی هستید، Titanfall: Assault می‌تواند بهترین گزینه‌ی این روزهای شما باشد.

دانلود بازی موبایل Titanfall: Assault


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده