نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

جزئیات جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

جان بویگا که با بازی در فیلم Star Wars: The Force Awakens شناخته و معروف شد، حالا جزئیات بیشتری درباره نقشش در فیلم The Last Jedi در اختیار ما می‌گذارد.

جان بویگا که پیش‌تر در آثاری مانند رویاهای مجلل (Imperial Dreams) و نیمی از خورشید زرد (Half of a Yellow Sun) ایفای نقش کرده بود، اما همانند دیزی ریدلی به اندازه‌ای که باید، شناخته شده نبودند. اما می‌توان گفت که شانس به آنها رو کرد و حضور در فیلم Star Wars: The Force Awakens آنها را به ستاره‌‌های هالیوودی تبدیل کرد. حالا که آنها یکی از ستارگان دنیای جنگ ستارگان شدند اوضاع فرق کرده و احتمال حضور او در نقش فین در قسمت بعدی سری فیلم‌ جنگ ستارگان یعنی آخرین جدای (The Last Jedi) خیلی زیاد افزایش پیدا کرده است. اخیرا بویگا درباره نقشش و اینکه طرفداران چه انتظاراتی می‌توانند از نقش او در قسمت‌های بعدی داشته باشند صحبت‌هایی کرد. بویگا در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly جزئیاتی درباره طرح و داستان مطرح کرد و توضیح داد که فین همچنان همان شخصیت قهرمانی که در قسمت قبل داشت را ادامه خواهد داد:

همه چیز برای او خیلی واقعی شد، او فقط می‌خواست فرار کند و درگیر هیچ چیزی نباشد. در ابتدا او فقط قصد داشت که به Outer Rim برود. اما دوباره او را در فیلم The Force Awakens برمی‌گرداندند. با این حال او این شانس را دارد که فرار کند یا ابتدا ری را پیدا کرده و با هم فرار کنند. او تمام تلاشش را می‌کند که پیش از هر کار دیگری همین کار را انجام دهد.

John Boyega

همچنین بویگا این را هم عنوان کرد که در فیلم آخرین جدای قرار است شخصیت جدیدی به نام رز تیکو با هنرنمایی کلی مرین ترن که یکی از اعضای نیرو‌های مقاومت (Resistance)‌ است، معرفی شود که فین در تمام مدت در کنار او حضور خواهد داشت .او در ادامه در این‌باره توضیح داد:

فین به نوعی برای نیرو‌های مقاومت که محل زندگی‌شان توسط First Order کاملا نابود شده است مبارزه می‌کند. به همین دلیل برای افرادی مانند رز مثل یک قهرمان به نظر می‌رسد. فین یک لحظه برای این حس تحسین و قهرمان پنداری از او تقدیر می‌کند، اما به محض اینکه رز را می‌بینید تمام تلاشش را می‌کند که به کلی از آن جنگ فرار کند. او تلاش می‌کند که آنجا را ترک کند و رز اساسا به او تصویری از خودش نشان می‌دهد و توصیفی از او می‌کند که لزوما درست نیست.

بویگا و ترن در پوستری که از فیلم The Last Jedi منتشر شده در کنار هم قرار دارند که شما در انتهای همین مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید. در فیلم Star Wars: The Last Jedi که در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران می‌شود، ستارگانی همچون دیزی ریدلی، مارک همیل، ادام درایور، کری فیشر، اسکار آیزک، دمنال گلیزن، انتونی دنیلز و اندی سرکیس ایفای نقش می‌کنند. کری فیشر که نقش پرنسس لیا را در فیلم Star Wars ایفا می‌کرد، متاسفانه در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶ (۷ دی ۱۳۹۵) به علت مشکلات قلبی از دنیا رفت و به نظر می‌رسد که قرار نیست در فیلم Episode IX توسط تکنولوژی‌ها و جلوه‌های ویژه بازگردانده شود.  جنگ ستارگان 9 هنوز هیچ نام مشخصی ندارد اما اخیرا کمپانی لوکاس فیلم برای تولید آن، از نویسنده فیلم هر پاتر برای نوشتن فیلمنامه این اثر کمک گرفته است.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده