نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen با نام متفاوتی منتشر خواهد شد

کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که Hellboy: Rise of the Blood Queen دیگر نام ریبوت فیلم Hellboy نخواهد بود.

مراحل پیش تولید و توسعه فیلم جدید مجموعه هل بوی (Hellboy) به سرعت در حال پیشرفت است. در اردیبهشت امسال اعلام شد که بازسازی فیلم Hellboy با نام هل‌بوی: پیدایش ملکه خونین (Hellboy: Rise of the Blood Queen)، در دست ساخت است و تاکنون کارگردان، فیلمنامه نویسان و بازیگران این فیلم رسما تایید و اعلام شده است. حال بازسازی فیلم Hellboy قرار است با نام متفاوتی و کمی آشنا اکران شود. کمپانی لاینزگیت با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت Movieweb اعلام کرد که حق انتشار فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen را در اختیار گرفته و این فیلم قرار است با نامی متفاوت اکران شود. طبق گفته لاینزگیت:

Hellboy تنها نام رسمی این فیلم خواهد بود. این فیلم، به عنوان ریبوت فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ در دست ساخت است و ریبوت آن نیز با همین نام تولید و اکران خواهد شد.

دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، نقش پسر جهنمی را در فیلم Hellboy بازی خواهد کرد. علاوه بر این، اخیرا میلا یوویچ برای بازی در نقش شرور و منفی ملکه خونین و ایان مکشین برای بازی در نقش پروفسور بروم، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند و قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند. انتظار می‌رود به‌زودی فهرستی کامل از بازیگران فیلم Hellboy منتشر شود. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، خواهد بود.

Hellboy II: The Golden Army

اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک میگنولا نیز روی فیلمنامه فیلم Hellboy کار خواهند کرد. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در دو کشور بریتانیا و بلغارستان انجام شود. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Hellboy اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ اکران شود.

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. علاوه بر دو فیلم سینمایی، این شخصیت در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز حضور داشته است. کمپانی Dark Horse Comics مسئولیت انتشار کامیک‌های Hellboy را بر عهده دارد. پیش از این، ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌ (Hellboy II: The Golden Army) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیلرمو دل تورو نیز به عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده