نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶

مذاکرات برای فصل چهارم سریال Hannibal آغاز شد

بر اساس گزارش‌ها، گفت‌وگو‌ها برای ساخت فصل بعدی سریال هانیبال (Hannibal) به طور رسمی آغاز شده است. امیدواریم فصل‌های بیشتری از این سریال محبوب ببینیم.

بر اساس گفته‌های برایان فولر، سازنده سریال هانیبال، مذاکرات و صحبت‌ها بر سر ساخت فصل چهارم این سریال به طور رسمی آغاز شده است. فولر در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد:

صحبت‌ها و مذاکرات بر سر ساخت فصل جدید، نمی‌توانست زودتر از دو سال بعد از اتمام پخش فصل سه اتفاق بیفتد. مارتا دِ لورنتیس آغازگر این مذاکرات بود و تصمیم‌گیری نهایی کمی زمان خواهد برد.

برایان فولر قبلا هم اعلام کرده بود که مذاکرات و تصمیم‌گیری برای برگرداندن این سریال متوقف شده شبکه NBC به تلویزیون، زمان خواهد برد و تا دو سال بعد از پخش آخرین قسمت فصل سه که در ۲۹ آگوست ۲۰۱۵ (۴ شهریور ۱۳۹۴) به روی آنتن رفت امکان‌پذیر نخواهد بود. او در ماه ژوئن ۲۰۱۶ اعلام کرد:

ما برای برگرداندن این سریال باید روی المان‌های زیادی وقت بگذاریم. باید ببینیم چه چیزی برای شخصیت‌های این برنامه و داستان خوب است و چه مواردی در آنها باید اصلاح شود. همچنین باید روی اینکه ما چگونه باید داستان را به انتها برسانیم هم فکر شود. علاوه بر تمامی اینها باید ببینیم که آیا کسی برای پخش مجدد آن مشتاق هست یا خیر.

با اینکه این توییت فولر تاییدی بر بازگشت قطعی سریال نیست، اما می‌توان امیدوار بود و شروع گفت‌وگو‌ها را اولین قدم برای برگرداندن این سریال هیجان‌انگیز و ترسناک دانست. دو ستاره این سریال مدس میکلسن و هیو دنسی که نقش‌های هانیبال لکتر و ویل گراهام را ایفا می‌کنند هم به نوبه‌ی خود علاقه‌شان را برای بازگشت این برنامه به تلویزیون برای پخش فصل چهارم ابراز کردند. فولر اظهار کرد:

در پروژه تولید یک فیلم یا سریال تنها مسأله مهمی که کمی زمان می‌برد، هماهنگی بین بازیگران و برنامه‌های فشرده آنها است. البته اگر به میل من باشد، دلم می‌خواهد داستان را فقط با مدس میکلسن و هیو دنسی ادامه بدهم. همکاری واقعا فوق‌العاده‌ای بین این دو وجود دارد و همچنین رابطه‌ی خیلی خوبی که بین من و آنها وجود دارد، بهترین رابطه بازیگر-سازنده‌ای است که تا به حال دیده و تجربه کرده‌ام. در نتیجه اگر قرار باشد تصمیم نهایی را من بگیرم، دوست دارم سریال Hannibal ادامه داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده