نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

فیلمبرداری فیلم Avengers 4 رسما آغاز شد

برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) رسما آغاز شده است.

از اوایل ماه بهمن سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد و ماه گذشته، برادران روسو پیش از برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال اعلام کردند که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 رسما آغاز شده است. برادران روسو با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در فیسبوک این خبر را تایید و اعلام کردند. بخش زیادی از فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیو پاین وود آتلانتا انجام خواهد شد. بدین ترتیب، همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 حدود سه هفته پس از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War آغاز شده است. شما در ادامه می‌توانید تصویری را که برادران روسو منتشر کرده‌اند، مشاهده کنید:

Avengers 4 filming has begun

این تصویر اطلاعاتی را از فیلم Avengers 4 فاش نمی‌کند و به نظر می‌رسد که این دستکش بنفش رنگ متعلق به جو یا آنتونی روسو باشد که عدد چهار را نشان می‌دهد. با این حال، این دستکش اشاره‌ای نیز به شخصیت تانوس دارد که قرار است در فیلم Avengers 4 بازگردد و این فیلم قرار است آخرین فیلم فاز سوم دنیای سینمایی مارول و ماجراجویی سنگ‌های بی‌نهایت باشد. انتظار می‌رود گروه فرقه سیاه (Black Order) نیز در فیلم Avengers 4 حضور داشته باشد. هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی از فیلم Avengers 4 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که شاهد اتفاقات بسیاری در آن باشیم و جنگ بزرگی بین انتقام‌جویان و تانوس رخ بدهد.

تاکنون حضور رابرت داونی جونیور، تام هالند، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، آنتونی مکی، پل بتانی، الیزابت اولسن، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیف، بندیکت ونگ، سین گان، جاش برولین، بندیکت کامبربچ و پل راد، در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده