نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰

نیک جونس به بازیگران فیلم Chaos Walking پیوست

نیک جونس خواننده و بازیگر فیلم جومانجی (Jumanji: Welcome to the Jungle) در جدیدترین فیلم اقتباسی یعنی گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) ایفای نقش خواهد کرد.

نیک جونس که علاوه بر حرفه‌ی خوانندگی‌اش در فیلم و سریال‌های زیادی مانند فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و سریال پادشاهی (Kingdom) حضور داشته است، حال قرار است در جدیدترین فیلم اقتباسی به نام گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) در کنار دیگر بازیگران مطرح این اثر ایفای نقش کند. داستان این فیلم براساس سری کتاب‌های علمی تخیلی به نوشته پاتریک نس (نویسنده فیلم A Monster Calls) است. قسمت اول این فیلم که قرار است به احتمال زیاد به صورت سه‌گانه ساخته شود، توسط داگ لیمن (کارگردان فیلم The Bourne Identity و Edge of Tomorrow) کارگردانی می‌شود. این فیلم علمی تخیلی داستان دنیایی را نقل می‌کند که همه موجودات زنده‌ی آن می‌توانند افکار یکدیگر را به صورت یک جریان تصویری، کلمه‌ای و صوتی به نام نویز (Noise) ببینند، بخوانند و بشنوند. بازیگران مطرح و پرطرفداری که تا به امروز برای این فیلم قطعی شده‌اند عبارتند از دیزی ریدلی (بازیگر فیلم Star Wars: The Force Awakens) و تام هالند (بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming)

فیلمبرداری فیلم Chaos Walking به زودی آغاز خواهد شد و تاریخی که آنها برای اکران در نظر دارند و برنامه ریزی کرده‌اند، فعلا اوایل سال ۲۰۱۹ خواهد بود. در حال حاضر تیم تولیدات در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران و تثبیت آنها بر روی نقش‌هایشان هستند. اخیرا ما اخبار پیوستن کورت ساتر (سازنده، بازیگر و تهیه کننده سریال Sons of Anarchy) به لیست بازیگران این فیلم و مدز میکلسون (بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story) که گزارش شده قرار است نقش آنتاگونیست اصلی و نقش منفور این اثر را ایفا کند را شنیدیم. حالا در آخرین به روز رسانی‌ها و اخبار این اثر، مشخص شده که فرد قابل توجه و نام‌آشنای دیگری به لیست بازیگران اضافه شده است.

براساس گفته‌های سایت The Wrap، علاوه بر جونس که خبر پیوستنش در بالاتر اشاره شد، گزارش شده که دیمین بیچیر (بازیگر فیلم The Hateful Eight) هم به جمع بازیگران اضافه شده است. این بازیگر تقریبا تازه کار سال گذشته در فیلم مستقل بز (Goat) ظاهر شد که به موفقیت و فروش آنچنانی هم دست پیدا نکرد و فیلم معروفی هم نشد. اما جونس امسال تمام تلاش خود را کرد که با حضور در فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) که اواخر امسال اکران خواهد شد کمبود‌های سال گذشته را جبران کرده و در این اثر به خوبی موفق و دیده شود.

Nick Jonas and  Dwayne Johnson in Jumanji

اسکریپت این فیلم علمی تخیلی بعد از نوشته شدن پیش‌نویس‌های انگشت شماری به مرحله نهایی خود رسید. علاوه‌بر پاتریک نس، چارلی کافمن (نویسنده فیلم Anomalisa) و جیمی لیندن (نویسنده فیلم Money Monster) نویسندگی نسخه نهایی فیلمنامه این اثر را برعهده دارند. داگ لیمن در سال‌های اخیر انتقادات و مشکلات تجاری خیلی زیادی حول محور کار خود متحمل شده است و می‌خواهد با همه تلاش و شانسی که دارد فیلم گذر از هرج و مرج را به گونه‌ای بسازد که تمام مشکلات گذشته را بهبود بخشیده و جبران کند. امیدواریم تمامی این تلاش‌ها اثر بخش باشد و ما یک فیلم علمی تخیلی خیلی خاص از این فیلمساز هالیوودی باتجربه ببینیم. باتوجه به بازیگران بااستعداد و درجه یکی که به تیم تولیدات این اثر اضافه شده‌اند، به نظر می‌رسد که روند تولیدات پروژه همانگونه‌ای پیش می‌رود که لیمن انتظارش را دارد. 

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم Chaos Walking برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده