// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ انتشار بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen برای کنسول های نسل هشتم مشخص شد

کمپانی کپکام تاریخ دقیق راه‌یابی بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام به طور رسمی تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen را مشخص کرد. بازی مذکور اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد و در سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت. این بازی قرار است مهرماه سال جاری برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

بازی Dark Arisen نسخه بازسازی شده و بهبود‌ یافته بازی Dragon’s Dogma است و نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان آن قرار است با محتویات اضافی در دسترس کاربران قرار گیرد. از میان این محتویات اضافی می‌توان به آیتم‌ها و سلاح‌های جدید اشاره کرد که در کنار تنظیمات زره و بهبودی‌های کلی دیده می‌شود. در کنار جلوه‌های بهبود یافته، محیطی جدید به نام Bitterblack Isle نیز در نسخه پورت شده این بازی گنجانده شده است.

چندی پیش در خردادماه کمپانی کپکام اعلام کرد که به مناسبت پنجمین سالگرد Dragon’s Dogma این بازی به کنسول‌های نسل هشتم راه پیدا می‌کند. Dragon’s Dogma از آثاری همچون بازی Skyrim، بازی Dark Souls و بازی Monster Hunter الهام گرفته است و در سبک نقش‌آفرینی فانتزی طراحی شده است.

بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen در تاریخ ۱۱ مهرماه (۳ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. برای اطلاع بیشتر از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاص آن در زومجی مراجعه کنید.

 


منبع GaemSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده