نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

انتشار بسته Absolution بازی CoD: Infinite Warfare برای ایکس باکس وان و پی سی

بسته Absolution بازی Call of Duty: Infinite Warfare پس از انتشار روی پلی‌استیشن 4 در ماه گذشته، برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز منتشر شد.

بسته Absolution که سومین بسته الحاقی بزرگ بازی Call of Duty: Infinite Warfare است، ماه گذشته برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود و حال پس از گذشت یک ماه، برای ایکس باکس وان و کامپیوتر نیز در دسترس قرار گرفته است. این بسته چند نقشه به بخش چندنفره بازی و یک نقشه هم به حالت زامبی آن اضافه می‌کند. 

نقشه بخش زامبی بازی، Attack of the Radioactive Thing نام دارد و در آن باید به شهری بروید که اهالی آن به دلیل فعالیت‌های دولت، به زامبی تبدیل شده‌اند و حال وظیفه شما پاک‌سازی این شهر ساحلی از زامبی‌ها است. طبق اعلام اکتیویژن این بخش از بازی، از فیلم‌های ترسناک دهه ۵۰ الهام گرفته است. 

علاوه بر این، Absoulution چهار نقشه برای بخش چندنفره بازی نیز دارد که نقشه Ember نسخه بازسازی‌شده نقشه Resistance بازی CoD: Modern Warfare 3 است. نقشه Bermuda شهری است که در کنار یک کشتی غرق‌شده ساخته شده است. Fore یک زمین گلف بسیار بزرگ است و در نهایت Permafrost هم یک میدان نبرد یخ‌زده را پیش روی گیمر قرار خواهد داد.

افرادی که سیزن پس ۵۰ دلاری بازی را خریداری کرده‌اند، دیگر نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای این DLC ندارند. با این حال Absolution را می‌توان به صورت مجزا به قیمت ۱۵ دلار نیز خریداری کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده