نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

جزییات مرحله مخفی کاری بازی Call of Duty: WWII

مجله گیم‌اینفورمر اخیرا جزییاتی از مرحله مخفی‌کاری بازی Call of Duty: WWII ارائه کرده است که در آن، باید در پوشش یک نازی ظاهر شوید. 

سری بازی‌های Call of Duty در کنار داشتن مراحل اکشن هیجان‌انگیز و جذاب، چند مرحله مخفی کاری به‌یادماندنی نیز دارند که شاید بتوان مشهور‌ترین آن‌ها را مرحله مخفی کاری بازی CoD: Modern Warfare دانست. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مجله گیم اینفورمر که در شماره جدیدش اطلاعات زیادی از بازی Call of Duty: WWII ارائه کرده، گفته که در این بازی شاهد یک مرحله مخفی کاری خواهیم بود و جزییاتی از این مرحله ارائه کرده است. 

بر این اساس، مرحله مخفی‌کاری بازی The Wolf's Den نام خواهد داشت و در آن باید در پوشش یک سرباز نازی، وارد پایگاه آلمان‌ها شوید. طبق گفته سازندگان، این مرحله از بازی حس و حالی خاص خواهد داشت و برای مثال باید در برخورد با نیرو‌های آلمانی، حرف‌های درستی بزنید یا یک سری کار‌های رایج بین آن‌ها را انجام دهید تا ماموریت شما و هویت‌تان فاش نشود. گیم اینفورمر در توضیح این مرحله نوشت:

این مرحله در مقایسه با دیگر مراحل بازی، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود و در آن ابزار و تکنیک‌های کاملا جدیدی در اختیارتان خواهند بود. 

علاوه بر این مرحله مخفی‌کاری، در طول بخش داستانی بازی به بخش‌های مختلفی از اروپا خواهیم رفت. همچنین اولین مرحله بازی، مربوط به نبرد نرماندی در ساحل اوماها است و طبق گفته گیم اینفورمر، حس و حالی مشابه فیلم نجات سرباز رایان دارد. از دیگر مراحل بازی می‌توان به Operation Cobra (حمله نیرو‌های متفقین به فرانسه)، مرحله Train (همکاری با نیرو‌های بریتانیایی برای متوقف کردن یک قطار آلمانی) و مرحله Hurgten Forest (که در آن باید در مسیر رسیدن به برلین، وارد رود راین شوید) اشاره کرد. 

همچنین در جریان مصاحبه گیم‌اینفورمر با سازندگان بازی در استودیو اسلج‌همر، آن‌ها توضیحاتی در مورد استفاده از نماد‌های نازی در بازی ارائه کرده و گفتند که این نماد‌ها در بخش داستانی بازی دیده خواهند شد اما در بخش چندنفره شاهد آن‌ها نخواهیم بود؛ چرا که در بخش چندنفره بازی افرادی با نژاد‌ها و ملیت‌های مختلف در کنار یکدیگر بازی را تجربه می‌کنند و سازندگان قصد نداشتند با قرار دادن این نماد‌ها، مشکلاتی در بازی به وجود بیاورند. 

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) برای کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده