نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

نسخه Game Of The Year بازی Fallout 4 معرفی شد

کمپانی بتسدا نسخه Game Of The Year بازی Fallout 4 را معرفی کرد که شامل بازی اصلی و تمامی DLC‌ها است. 

دو نسخه پیشین سری فال‌اوت یعنی Fallout 3 و Fallout: New Vegas، هر دو نسخه Game Of The Year داشته‌اند که شامل بازی اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی بود. حال بتسدا در جدید‌ترین اخبار بازی، چنین نسخه‌ای را برای بازی Fallout 4 نیز تایید کرده است. این نسخه که در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) با قیمت ۶۰ دلار برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر منتشر می‌شود، شامل تمامی DLC‌ها و آپدیت‌هایی است که تا به امروز برای فال‌اوت 4 منتشر شده است. 

برای Fallout 4 در مجموع ۶ بسته الحاقی منتشر شده است که Nuka-World، Vault-Tec Workshop، Contraptions Workshop، Far Harbor، Wasteland Workshop و Automatron نام دارند. علاوه بر این در نسخه Game of the Year، شاهد پشتیبانی از ماد و حالت بقا نیز خواهیم بود. 

بتسدا ضمن اعلام این خبر، گفت که تعداد محدودی از نسخه Pip-Boy بازی نیز دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت. در این نسخه یک پیپ-بوی واقعی وجود دارد و در آن اوایل انتشار بازی، موجودی این نسخه به دلیل تقاضای بالا خیلی سریع به پایان رسید. پس اگر از طرفداران فال‌اوت هستید، دوباره شانس دسترسی به این نسخه از بازی را خواهید داشت. این نسخه ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و شامل نسخه Game of the Year بازی نیز می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده