نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال بازگشت کارل اوربان در سریال Judge Dredd: Mega City One

کارل اوربان تایید کرد که او در حال مذاکره با سازندگان سریال Judge Dredd: Mega City One برای بازی دوباره در نقش قاضی درد است.

در سال ۲۰۱۲، ریبوت فیلم Dredd (درد) با بازی کارل اوربان، به‌روی پرده رفت. با این حال، این فیلم نتوانست موفقیت زیادی را کسب کند و ساخت دنباله آن نیز متوقف شد. اردیبهشت امسال، استودیو IM Global اعلام کرد که در حال ساخت سریالی تلویزیونی براساس داستان قاضی درد (Judge Dredd) است. این سریال تلویزیونی براساس کتاب‌های کامیک 2000AD تولید و ساخته می‌شود و نام این سریال لایو اکشن قرار است «قاضی درد: مگا سیتی وان» (Judge Dredd: Mega City One) باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است ستاره ریبوت فیلم Dredd در اقتباس تلویزیونی آن بازگردد.

اخیرا گردهمایی رسمی مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) با حضور بازیگران و عوامل تولید دنیای سینمایی و تلویزیونی آن در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد. کارل اوربان، بازیگر فیلم Star Trek و بازیگر سابق نقش قاضی درد، در این گردهمایی تایید کرد که مذاکراتی با استودیو IM Global برای ایفای نقش دوباره قاضی درد در سریال Judge Dredd: Mega City One داشته است. او در ادامه گفت که اگر به او ثابت شود سریال در مسیر درستی قرار داد، مطمئنا بازخواهد گشت. اوربان گفت:

من با آن‌ها اخیرا در مورد سریال صحبت و بحث کرده‌ام. من به آن‌ها گفتم که اگر آن‌ها فیلمنامه‌ای بنویسند که به خوبی شخصیت قاضی درد را به تصویر بکشد و از کیفیت لازم برخودار باشد، من در این سریال حضور خواهم داشت. من این شخصیت را دوست دارم.

Judge Dredd

این خبر شاید طرفداران شخصیت قاضی درد را خیلی شگفت زده نکند، چرا که اوربان بارها از علاقه خود به ساخت دنباله فیلم Dredd خبر داده و گفته بود که دوست دارد بار دیگر این نقش را بازی کند. با این حال، مشخص است تا زمانی که سازندگان سریال Judge Dredd: Mega City One نتوانند نظر اوربان را جلب کنند، نباید انتظار بازگشت او را برای بازی در نقش قاضی درد داشت. در حال حاضر اعلام شده است که برایان جنکینز به عنوان تهیه کننده اجرایی و شخصی که روی تیم ساخت و تولید این سریال نظارت می‌کند، در سریال Judge Dredd: Mega City One حضور دارد.

همچنین در خبری دیگر گفته می‌شود که شبکه نت فلیکس احتمالا خانه سریال Judge Dredd: Mega City One خواهد بود، اما هنوز قرارداد رسمی بین این شبکه با IM Global به امضا نرسیده است. شبکه استریم آمازون پرایم و شبکه HBO، دیگر شبکه‌هایی هستند که در مناقصه IM Global برای دریافت حق پخش سریال Judge Dredd: Mega City One شرکت کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده