نویسنده: پیمان مرادی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل SpaceTapTap

در بازی اندروید و آیفون SpaceTapTap، کنترل یک فضاپیما را به‌دست گرفته و در سفری جسورانه به مکان‌هایی بروید که تا کنون هیچ شخصی به‌آنجا نرفته است!

اگر از طرفداران فیلم های علمی تخیلی و فضایی باشید، حتما مونولوگ‌های معروف کاپیتان کرک را در سری فیلم‌های Star Trek به یاد دارید: «فضا، مرز نهایی! ماموریت ما اکتشاف فضا، جستجوی اشکال حیاتی جدید، تمدن‌های جدید و سفری جسورانه به مکان‌هایی است که تا کنون هیچ انسانی بدانجا نرفته است.» در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون SpaceTapTap را معرفی کنیم که داستانش بی‌شباهت به ماجراهای ماموریت‌های کاپیتان کرک و همراهانش نیست.

به ندرت می‌توان اثری با گیم‌ پلی اعتیادآور و در عین حال کم حجم و جمع و جور در میان بازی‌های موبایلی جدید یافت. اما SpaceTapTap دقیقا اثری با همه‌ی این ویژگی‌هاست.

بازی SpaceTapTap اثری سرگرم کننده و جذاب است که با دارا بودن گیم پلی‌ای خلاقانه و لذت بخش، هیچ گاه حس تکراری بودن را به شما القا نخواهد کرد. شما در بازی SpaceTapTap صاحب یک فضاپیما خواهید بود که باید آن را تا جایی که می‌توانید در فضا به پیش برده و رکورد‌های قبلی خود را ارتقا دهید. اما همه چیز به این سادگی نیست، اطراف شما مملو از اجرام فضایی است که باید از برخورد کردن با آن‌ها اجتناب کنید. شما باید با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه‌ی گوشی، فضاپیما را به دور این اجرام فضایی به گردش درآورید و پس از آن که سفینه‌تان در جهت مناسب قرار گرفت، با برداشتن انگشت خود، آن را دو مرتبه به حرکت درآورید. در ابتدای بازی، کنترل کردن این سفینه ممکن است کمی گیج کننده و دشوار به نظر برسد اما با کمی تمرین و بازی کردن خواهید دید که هدایت این فضاپیما آن قدر هم پیچیده نیست. در خلال سفری که در فضا دارید، در کنار اجرام فضایی به یک سری الماس‌هایی نیز برخورد خواهید کرد که با جمع‌آوری آن‌ها قادر خواهید بود تا در بخش فروشگاه بازی، فضاپیما‌های جدیدی را خریداری کنید و با استفاده از آن‌ها به محیط بازی تنوع ببخشید.

در کنار محیط گرافیکی زیبا، موسیقی به کار گرفته شده نیز از نقاط قوت SpaceTapTap به شمار می‌رود

تنوع رنگ‌ها در کنار پرداخت مناسب به جزئیات، باعث شده تا محیط گرافیکی بازی SpaceTapTap از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. در کنار محیط گرافیکی زیبا، موسیقی به کار گرفته شده نیز از نقاط قوت این بازی به شمار می‌رود. موسیقی SpaceTapTap به خوبی حس کنجکاوی و کاوش در فضا را به شما القا خواهد کرد همین امر موجب می‌شود تا پس از بارها گوش کردن به آن، همچنان تازه و جدید به نظر برسد. در مجموع می‌توان گفت که کیفیت بخش‌های مختلف SpaceTapTap، برای اثری جمع و جور و سرگرم کننده، راضی کننده به نظر می‌رسد.

SpaceTapTap یک بازی رکوردی است که برای سرگرم کردن مخاطب در خلال اوقات فراغت در طول روز طراحی شده است. گیم پلی این بازی به گونه‌ای طراحی شده که پس از ساعت‌ها بازی کردن، همچنان جذاب و جدید به نظر برسد. اگر به دنبال بازی کم حجمی هستید تا هر از چندگاهی شما را سرگرم کند، SpaceTapTap گزینه‌ی مناسبی برای‌تان خواهد بود.

دانلود بازی SpaceTapTap


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده