// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Megaton Rainfall، شبیه ساز ابرقهرمان، معرفی شد

استودیو Pentadimensional Games با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Megaton Rainfall را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

بازی‌های ویدیویی زیادی قصد دارند که کاربران را در نقش یک ابرقهرمان در بازی رها کنند. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی مستقل پنتادایمنشنال گیمز (Pentadimensional Games) با انتشار تریلری پروژه جدید خود را که در سبک شبیه‌ساز ابرقهرمان طراحی شده است با نام بازی Megaton Rainfall معرفی کرد. سازندگان ضمن انتشار تریلر معرفی این بازی، تاریخ عرضه آن را برای پلی استیشن 4 نیز مشخص کردند و اعلام شد که این بازی در تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) در دسترس کاربران این کنسول قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، این بازی کاربران را در نقش یک «ابرقهرمان بی‌نظیر» قرار می‌دهد. کاربران در این بازی با در دست داشتن قدرت‌های ماوراالطبیعی به نبرد با بیگانگان فضایی می‌روند و از کره زمین محافظت می‌کنند. گفتنی است که این قابلیت‌های شما در برخی موارد می‌تواند به مردم و زمین آسیب برساند. به گفته سازندگان، هر قدرتی که در این بازی به دست می‌آورید گوشه‌ای تاریک و ترسناک را در خود جای داده است. سازندگان در ادامه در بلاگ پلی‌استیشن افزودند که در صورتی که شلیک کاربران خطا رود می‌تواند یک ساختمان را به طور کامل ویران کند. برخی از قابلیت‌های شما که می‌تواند حملات دشمنان را دفع کند همچنین می‌تواند اتومبیل‌های روی زمین را تخریب کند. مثلا توانایی Gigaton شما می‌تواند یک سفینه بیگانه را به طور کامل تخریب کند یا اینکه در صورت خطا ممکن است شهر شما را با خاک یکسان کند.

megaton rainfall

به نقل از سازندگان، این بازی قرار است «آزادی کامل» را در اختیار کاربران قرار دهد؛ به شکلی که کاربران در دنیای آن بتوانند به طور آزادانه پرواز و حرکت کنند. در مراحل آغازین بازی، محدودیتی برای کاوش کردن شما در کره زمین در نظر گرفته شده است؛ طوری که در ابتدای بازی می‌توانید از اقیانوس‌ها به جو کره زمین سفر کنید. اما با پیش‌بردن بازی می‌توانید به کره ماه سفر کنید و حتی روی سطح خورشید پرواز کنید.

بازی Megaton Rainfall همچنین قرار است از طریق استیم برای پی سی نیز منتشر شود؛ اما همان‌طور که در بالا اشاره شد سازندگان در حال حاضر فقط تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی را اعلام کرده‌اند و هنوز به تاریخ راه‌یابی آن به کامپیوتر اشاره‌ای نشده است. گفتنی است که کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند این بازی را به طور کامل با هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR‌ تجربه کنند. ضمنا این بازی از پلی استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند این بازی را با رزولوشن 4K بازی کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Megaton Rainfall‌ را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده