// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تاریخ انتشار بازی Thimbleweed Park برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو Terrible Toybox، سازنده بازی Thimbleweed Park، با انتشار تریلری جدید، تاریخ تقریبی انتشار نسخه سوییچ این بازی را مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی مستقل تریبل توی‌باکس (Terrible Toybox) اعلام کرد که بازی Thimbleweed Park، که در سبک اشاره و کلیک طراحی شده است، ماه آینده میلادی یعنی سپتامبر، برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ تقریبی انتشار این بازی، سازندگان اعلام کردند که نسخه سوییچ بازی از کنترلر‌های سوییچ یعنی جوی‌کان‌ها پشتیبانی می‌کند و همچنین این بازی را می‌توان روی صفحه لمسی آن نیز تجربه کرد. بنابرین کاربران می‌توانند این بازی را روی سوییچ بدون هیچ محدودیتی تجربه کنند. از طرفی سازندگان تایید کردند که نسخه پلی استیشن 4 این بازی که به‌زودی عرضه خواهد شد از ویژگی‌های خاصی روی کنترلر DualShock 4 بهره می‌برد که به جزئیات آن هنوز اشاره‌ای نشده است.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر نسخه سوییچ بازی Thimbleweed Park را نیز منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید.

خردادماه گذشته آپدیتی برای نسخه ایکس باکس وان و پی سی این بازی منتشر شد که دیالوگ‌های جدیدی را به همراه سیستم جدیدی به این بازی اضافه کرد. البته هنوز مشخص نیست که این آپدیت روی نسخه پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ این بازی هم اعمال خواهد شد یا خیر.

بازی Thimbleweed Park در تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه (۳۰ مارس) برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی، مک و لینوکس منتشر شد. ضمنا نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی در تاریخ ۳۱ مردادماه (۲۲ آگوست) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این بازی هم‌اکنون برای دستگاه‌های اندروید و آیفون در دست ساخت است، اما جزئیات آن، شامل تاریخ انتشار و غیره، هنوز مشخص نشده است.

این بازی توانست در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را از آن خود کند در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Thimbleweed Park را مطالعه کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده