// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Star Vikings Forever

بازی موبایل Star Vikings Forever به خوبی دنیای جدیدی از وایکینگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

دنیای وایکینگ‌ ها، سلاح‌ها و نوع مبارزه‌های‌شان از گذشته تا به امروز همیشه مورد صحبت علاقه‌مندان و حتی بازیسازان بوده است. تا به حال بازی‌های زیادی دنیای وایکینگ‌ها را به تصویر کشیده‌اند و کم و بیش توانسته‌اند موفق باشند. حال در این میان به این نکته فکر کرده‌اید که واکینگ‌ها را در دنیای دیگری فرض کنید؟ مثلا وایکینگ‌ها را دنیای فوق مدرن یا آخرالزمانی ببریم؛ قطعا دیدن وایکینگ‌ها و استفاده از سلاح‌های آخرالزمانی یا مدرن توسط اشخاصی که کل زندگی‌مان آن‌ها را با شمشیر و تبر دیده‌ایم، می‌تواند جالب باشد. حال بازی موبایل Star Vikings Forever همین ایده را پیاده‌سازی کرده است و تیم سازنده دنیایی را خلق کرده که در آن، وایکینگ‌ها در سفینه‌های فضایی خود به سر برده و دارای اسلحه‌های فضایی هستند.

بازی موبایل Star Vikings Forever

اگر در هر استیج و مرحله ایده‌ای برای عبور کردن از سد دشمنان نداشته باشید، ناکام خواهید ماند

بازی اندروید و آیفون Star Vikings Forever سرگذشت گروهی از وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که در فضا در حال سفر کردن هستند که توسط موجودات بیگانه‌ای مورد تهاجم قرار می‌گیرند. حال شما هستید و اسلحه‌های فضایی و دشمنانی که باید آن‌ها را در جریان مراحل مختلف پشت سر گذاشته و سفینه فضایی خود را پاکسازی کنید. با ورود به منوی بازی، اولین موردی که آن وسط خودنمایی می‌کند، موسیقی است. موسیقی یکی از اصلی‌ترین عناصر بازی موبایل Star Vikings Forever که هیچ‌وقت شما را خسته نخواهد کرد و حال و هوای گوش دادن به موسیقی‌های دهه ۹۰ میلادی به شما دست می‌دهد. از نظر گیم‌پلی بازی دارای چند بخش مختلف است که هر بخش، دارای چند مرحله‌ی مختلف بوده که باید آن‌ها را به ترتیب انجام دهید. هر مرحله یک سری ماموریت را در اختیار شما قرار می‌دهد که باید آن‌ها را انجام داده تا جواز عبور و رسیدن به مرحله‌ی بعد را به دست بیاورید. برای مثال در بعضی از مراحل باید تعداد مشخصی از دشمنان را بکشید؛ حال مهم نیست که در استیج‌های پیش روی شما چه تعدادی از بیگانه‌ها قرار دارند، وقتی مقدار مشخص شده را از بین ببرید، برنده خواهید شد یا اینکه در بعضی از مراحل موظف هستید تعداد مشخصی استیج (مثلا ۷ استیج) را پشت سر بگذارید تا آن مرحله به اتمام برسد.

بازی موبایل Star Vikings Forever

حال وظیفه‌ای که دارید این است که به خوبی از منابع و قابلیت‌های خود استفاده کرده تا در این راه ناکام نمانید زیرا راه طاقت‌فرسایی را در پیش دارید. از نظر مبارزه کردن نیز محیط بازی، شامل خانه‌های مکعبی شکل است که شما فقط در مسیر مستقیم قادر به حرکت کردن هستید. حال با Swap کردن شخصیت به سمت جلو و روی خانه‌ها می‌توانید حرکات خود را انجام دهید. یادتان باشد بازی یک حالت مبارزات نوبتی مانند دارد. این گفته بدین معنا نیست که همانند بازی‌های نوبتی باید عمل کنید، بلکه با ضربه زدن به دشمن مورد نظر، باید منتظر حمله‌ی وی بوده که البته زمانی صدمه می‌بینید که نزدیک باشید. از این‌رو هر وایکینگ دنیای بازی اندروید و آیفون Star Vikings Forever، قدرت‌های خاصی را در اختیار دارند. شاید فکر کنید خب ضربه خوردن مانعی ندارد ولی با توجه به تعداد جان‌هایی که در اختیار دارید، نمی‌توان بی‌پروا عمل کرد و دلیل زیبایی این بازی، این است که باید استراتژی‌های خاص خود را پشت سر گذاشتن استیج‌ها پیاده‌سازی کنید.

بازی موبایل Star Vikings Forever

برای مثال اولین وایکینگی که با آن آشنا می‌شوید، از طریق اسلحه‌ی Blaster خود می‌تواند از فواصل دور به دشمنان شلیک کند. حال با توجه به در نظر گرفتن نوع بیگانه‌ای که در مقابل شما قرار دارد و موقعیت سایر بیگانه‌ها، می‌توانید حملات ساده و ترکیبی خود را انجام بدهید. یادتان باشد که قابلیت‌های شما در هر استیج هر مرحله محدود است و نمی‌توانید مدام از قابلیت‌های وایکینگ‌های خود استفاده کنید. مورد دیگری که بازی موبایل Star Vikings Forever را زیبا کرده است، تنوع مراحل و وایکینگ‌های بازی است. هرچه جلوتر می‌روید با مراحل و دشمنان متفاوت‌تری روبرو می‌شوید و از طرفی درجه سختی و معماها (نحوه کشتن دشمنان و عبور استیج مورد نظر) نیز افزایش پیدا می‌کنند. همچنین در بعضی از مراحل سایر وایکینگ‌ها نیز به کمک شما می‌آیند که لذت انجام مرحله و کار تیمی بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.

درآخر بازی اندروید بدون دیتا Star Vikings Forever، تجربه‌ای لذت بخش روی گوشی‌های موبایل یا تبلت‌های هوشمند شما خواهد بود که می‌توانید ساعت‌ها خود را سرگرم کرده و از دنیای فانتزی و جالب آن لذت ببرید.

دانلود بازی موبایل Star Vikings Forever


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده