// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فاکس ساخت نسخه فرعی سریال How I Met Your Mother را از سر می‌گیرد

بخش تلویزیونی فاکس برای سومین بار به دنبال ساخت اسپین آف سریال محبوب آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)، تحت عنوان آشنایی با پدر (How I Met Your Dad) است.

بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) پس از پشت سر گذاشتن دو تجربه‌ی ناموفق در ساخت اسپین آف سریال محبوب آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)، تولید این مجموعه را تحت عنوان آشنایی با پدر (How I Met Your Dad) دوباره در دستور خود قرار داد. ایده‌ی ساخت این سریال برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ شکل گرفت. در آن زمان قرار بود که مگ رایان به عنوان راوی داستان‌ها در سریال حضور بیابد و گرتا گرویگ، درو تارور، نیکولاس دی آگوستو و اندرو سانتینو نیز به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش بپردازند، اما در ادامه به دلیل اختلاف نظر نویسندگان سریال با مسئولان شبکه‌ی CBS، ساخت مجموعه منتفی شد.

در ماه دسامبر سال گذشته، ایده‌ی ساخت اسپین آف How I Met Your Mother دوباره در فاکس و CBS به جریان افتاد و اینبار آیزاک آپتیکر و الیزابت برگر، کار ساخت این مجموعه را بر عهده گرفتند، ولی در ادامه، همه چیز به یک‌باره رها شد.

How I Met Your Father

در حال حاضر فاکس برای سومین بار به دنبال راه‌اندازی این مجموعه است و از آنجایی که آپتیکر و برگر، در حال حاضر مشغول کار روی مجموعه‌ی «این ما هستیم» (This Is Us) هستند، استودیو به دنبال استخدام نویسندگان جدیدی خواهد بود. داستان سریال How I Met Your Dad نیز درباره‌ی یک جمع دوستانه است که در آن، شخصیت اصلی کار تلاش می‌کند تا به عشقی حقیقی دست یابد؛ کسی که سال‌ها بعد داستان آشنایی با همسرش را برای فرزندان خود تعریف می‌کند. به احتمال فراوان در این مجموعه هیچ‌کدام از بازیگران آشنایی با مادر، حداقل به عنوان بازیگر اصلی، حضور نخواهند یافت.

سریال How I Met Your Mother در قالب ۹ فصل و ۲۰۸ اپیزود، در فاصله‌ی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ از شبکه‌ی CBS پخش شد و در این مدت نه‌تنها به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون آمریکا بدل شد، بلکه نظر مثبت منتقدان را نیز به خود جلب کرد. آشنایی با مادر یا «چگونه با مادرت آشنا شدم» مجموعا نامزد دریافت ۲۸ جایزه‌ی امی شد که در این میان، ۹ تا از آنها را از آن خود کرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده