نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

تریلر جدید فیفا 18 با محوریت آلتیمیت تیم و بازیکنان افسانه ای

الکترونیک آرتز دقایقی پیش تریلر جدیدی از بازی فیفا 18 منتشر کرد که بازیکنان افسانه‌ای بخش آلتیمیت تیم را نشان می‌دهد. 

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سری بازی‌های فیفا، حالت آلتیمیت تیم است که در آن می‌توانید کارتان را با یک تیم ضعیف شروع کنید و به مرور زمان بازیکنان قوی‌تری را خریداری کنید و به سطوح بالاتر برسید. تا سال گذشته یا همان فیفا 17، کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس به یک ویژگی جالب در بخش آلتیمیت تیم دسترسی داشتند و آن هم بازیکنان افسانه‌ای بود؛ بازیکنان قدیمی بزرگی که کاربران این کنسول‌ها می‌توانستند آن‌ها را خریداری و در تیم‌شان استفاده کنند. با این حال چندی پیش الکترونیک آرتز اعلام کرد که این بازیکنان افسانه‌ای (Legends) در فیفا 18 دیگر انحصاری کنسول‌های ایکس‌باکس نخواهند بود و کاربران تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر جدید فیفا 18 منتشر شده که بازیکنان افسانه‌ای بازی در بخش آلتیمیت تیم را نشان می‌دهد. نکته جالب اینکه این بازیکنان، در سه نسخه مختلف در بازی وجود خواهند داشت و مثلا می‌توانید سه نوع کارت رونالدینیو، رونالدو یا تیری هانری را در بازی به دست بیاورید. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی FIFA 18 در تاریخ ۷ مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده