// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

۳ تریلر جدید از گیم پلی بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

استودیو پالی‌فونی دیجیتال در جریان نمایشگاه Ani-Com & Games Hong Kong سه تریلر گیم پلی از بازی Gran Turismo Sport منتشر کرد.

چندی پیش در اخبار بازی خواندیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تاریخ دقیق عرضه بازی مورد انتظار و شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی Gran Turismo Sport را مشخص کرد. حال سازنده Gran Turismo Sport یعنی استودیو پالی‌فونی دیجیتال در جریان نمایشگاه Ani-Com & Games Hong Kong این بازی را در دسترس حضار قرار داد که حاضرین توانستند این بازی را تجربه کنند. حال ویدیو‌های پخش‌شده از گیم‌پلی بازی در این نمایشگاه، منتشر شده‌اند. 

در مرحله اول در جریان نمایشگاه، این بازی به دست دو کاربر مشهور (سلبرتی) اینترنتی انجام شد. در اولین ویدیو گیم‌پلی شاهد اتومبیل رالی Subaru WRX GR.B در مسیر Tokyo Expressway هستیم.

در دومین گیم‌پلی کمی روند این بازی تغییر پیدا کرد و بازیکن مسیر مسابقه‌ای Nurburging 24h را انتخاب کرده و با در دست گرفتن اتومبیل Bugatti Vision Gran Turismo درجه سختی حرفه‌ای را برای بازی خود در نظر گرفته است. البته از آنجا که درجه سختی حرفه‌ای کمی برای تازه‌کاران دشوار است کاربر مذکور در طول مسیر اتومبیل خود را به دیوار می‌زند و این روند تا انتها ادامه دارد! البته این امر او را از این درجه سختی باز نداشته و او با همین تنظیمات به جاده Dottinger Hohe رفته و باز اتومبیل خود را به دیوار‌ها می‌زند که می‌توانید در دومین ویدیو آن را تماشا کنید.

از طرفی در سومین ویدیو می‌توانیم بهتر با گیم‌پلی بازی آشنا شویم. در این ویدیو یک فرد دیگر بازی را در منطقه Tokyo Expressway تجربه می‌کند و مشخص است که مهارت بیش‌تری در بازی کردن دارد. در انتهای مطلب می‌توانید ویدیو‌های جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. در مطالب پیشین نیز می‌توانید تصاویر با کیفیت این بازی را به همراه تریلر‌ی دیگر مشاهده کنید.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهر ماه (۱۷ اکتبر) در آمریکای شمالی و ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در اروپا به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش سونی اعلام کرد که در تاریخ ۲۵ مهر‌ ماه این بازی در قاره آسیا نیز عرضه خواهد شد و از زبان چینی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تریلر گیم پلی بازی Gran Turismo Sport  پارت اول

| |

تریلر گیم پلی بازی Gran Turismo Sport  پارت دوم

| |

تریلر گیم پلی بازی Gran Turismo Sport  پارت سوم

| | د


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده