نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر دیگری در فصل دوم سریال Jessica Jones تایید شد

مارول و نت فلیکس از اضافه شدن جی. آر. رامیرز به جمع بازیگران فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) خبر دادند.

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Jessica Jones در شهر نیویورک ادامه دارد و حال طبق گزارشی که وب‌سایت سرگرمی هفتگی منتشر کرده، حضور بازیگر دیگری در فصل دوم این سریال تایید شده است. کمپانی مارول و شبکه نت‌فلیکس اعلام کردند که جی. آر. رامیرز به جمع بازیگران فصل دوم سریال جسیکا جونز Jessica Jones اضافه شده است. این بازیگر که پیش از این برای بازی در سریال Arrow (کماندار) و پاور (Power) شناخته شده، قرار است نقش شخصیتی به نام اسکار را در فصل دوم این سریال بازی کند. طبق توصیفی که مارول از نقش رامیرز در فصل دوم سریال Jessica Jones منتشر کرده است:

اسکار یک پدر مجرد است که اخیرا مدیر و سرپرست جدید ساختمان جسیکا جونز شده است. در حالی که پسر جوانش شیفته قدرت جسیکا می‌شود، اما اسکار سعی می‌کند فاصله خود را با جسیکا و قدرتش حفظ کند. او نگران مشکلاتی است که جسیکا جونز و افراد مشابه او همیشه درست می‌کنند.

ملیسا روزنبرگ، سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال Jessica Jones در رابطه با اضافه شدن رامیرز به وب‌سایت سرگرمی هفتگی گفت:

رامیرز علاوه بر اینکه یک بازیگر باورنکردنی است، یک بازیگر با شخصیتی پیچیده، احساساتی ظریف و حس شوخ طبیعی است که به ما اضافه شده است. او کاملا پر هیجان و باهوش است و کاملا می‌تواند با لحن ما ترکیب شود. 

Jessica Jones

اخیرا تصاویری در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال Jessica Jones منتشر شده است که در آن یک شخصیت مرموز و ناشناس حضور داشت. ممکن است این تصاویر متعلق به رامیرز باشد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اهمیت حضور او در این سریال منتشر نشده است. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از فصل دوم سریال Jessica Jones منتشر شده و نمی‌دانیم که جسیکا جونز قرار است در فصل دوم با چه شخصیت یا شخصیت‌هایی روبرو شود و با آن‌ها مبارزه کند. همچنین جسیکا جونز در سریال The Defenders (دیفندرز) بازخواهد گشت و در این سریال در کنار شخصیت‌هایی چون دردویل، لوک کیج و آیرون فیست، به دفاع از شهر نیویورک خواهد پرداخت.

سریال The Defenders قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست امسال (۲۷ مرداد) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. تاکنون حضور کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر و جانت مک‌تیر در نقشی نامشخص، در فصل دوم سریال Jessica Jones تایید شده است، اما انتظار می‌رود کری-ان ماس، ویل تراوال و اکا داروایل نیز در فصل دوم این سریال بازگردند. فصل دوم سریال Jessica Jones در ۱۳ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده