نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

فهرست کامل بازیگران و تاریخ اکران جدید فیلم Bumblebee منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز فهرست کامل بازیگران، تاریخ اکران جدید و خلاصه داستان فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) را منتشر کرد.

کمپانی پارامونت پیکچرز و هاسبرو از آغاز تولید و فیلمبرداری فیلم Bumblebee خبر دادند. فیلمبرداری و تولید این فیلم در ایالت کالیفرنیا انجام خواهد شد که طبق گفته سازندگان، فیلمبرداری آن اکثرا در بخش‌های جنوبی و شمالی ایالت کالیفرنیا انجام می‌شود. علاوه بر این، پارامونت فهرست کامل بازیگران، تاریخ اکران جدید و خلاصه داستان فیلم Bumblebee را منتشر کرده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. پیش از این قرار بود فیلم Bumblebee در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. همزمان با اکران این فیلم، فیلم Aquaman (آکوامن) و چهار روز پس از اکران آن، فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز بازمی‌گردد) اکران خواهد شد.

اسفند سال گذشته، کمپانی پارامونت از انتخاب تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، برای کارگردانی فیلم Bumblebee خبر داد. همچنین پارامونت فهرست کامل بازیگران اولین فیلم فرعی مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) را نیز منتشر کرده است. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Bumblebee تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، خلاصه داستان این فیلم نیز منتشر شده است. طبق گفته پارامونت:

در سال ۱۹۸۷ میلادی، بامبل‌بی یک پناهگاه در یک شهر ساحلی کوچک در ایالت کالیفرنیا پیدا می‌کند. چارلی در حالی که اخیرا ۱۸ ساله شده و در تلاش برای یافتن جایگاه خود در این جهان است، بامبل‌بی را ناتوان و بسیار آسیب‌دیده پیدا می‌کند. زمانی که چارلی شروع به تعمیر و احیای بامبل‌بی می‌کند، خیلی زود متوجه می‌شود که او یک فولکس واگن زرد رنگ ساده که در گوشه‌ای رها شده است، نیست.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا خواهد بود. همچنین هادسون و دی بوناونتورا به همراه مایکل بی، برایان گلدنر، تام دی‌سانتو، استیون اسپیلبرگ، کریس بریگهام، مارک واهریادیان و استفن دیویس نیز به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده