// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

جزئیات کنسول New Nintendo 2DS XL منتشر شد

وب‌سایت گیم‌اسپات جزئیات و ویژگی‌های کنسول دستی New Nintendo 2DS XL را منتشر کرد.

مدتی پیش جدید‌ترین نسخه کنسول 2DS با نام کنسول New Nintendo 2DS XL توسط کمپانی نینتندو معرفی شد. این محصول که از نظر طراحی از کنسول 3DS پیروی می‌کند، فاقد قابلیت‌های سه‌بعدی این دستگاه است. این نسخه از کنسول 2DS دارای C-Stick، کلید‌های ZL و ZR و پردازنده سریع‌تر است که در کنسول New Nintendo 3DS XL معرفی شده‌اند. ویژگی‌های مذکور برای تجربه برخی بازی‌ها از جمله بازی Super Smash Bros و Xenoblade Chronicles الزامی هستند. موارد ذکر شده تنها تعدادی از تغییرات کنسول New Nintendo 2DS XL نسبت به نسخه اصلی است و اصلاحات نسخه جدید کنسول 2DS طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود. اکنون طبق جدید‌ترین اخبار کنسول‌ها، وب‌سایت گیم‌اسپات ویژگی‌های جدید کنسول مذکور را معرفی کرده است.

کنسول New Nintendo 2DS XL

در ابتدای امر وب‌سایت گیم‌اسپات محتویات جعبه کنسول New Nintendo 2DS XL را معرفی کرده که در کنار کنسول، مواردی از جمله کارت حافظه چهار گیگابایتی از نوع micro SDHC، مجموعه کارت‌های AR و شارژر را شامل می‌شود. کنسول New Nintendo 2DS XL وزنی معادل با ۲۶۰ گرم دارد که در حدود ۶۸ گرم از کنسول‌های New 3DS XL و 2DS کمتر است. این کنسول از نظر ابعاد نیز دچار تغییر و تحول شده است. طول، عرض و ضخامت کنسول مذکور در حالت بسته به تر‌تیب ۱۶ سانتی‌متر، ۸ سانتی‌متر و ۲ سانتی‌متر است.

کنسول New Nintendo 2DS XL

به دلیل تغییرات انجام‌شده در طراحی، جای‌گیری کلید‌های کنسول New Nintendo 2DS XL مشابه 3DS است. همچنین محل پورت شارژر، کلید پاور، جک صدای ۳.۵ میلی‌متری و اسلات‌های مموری و کارتریج نیز تغییر کرده است. اندازه نمایشگر‌های دو‌گانه این کنسول ۴.۸۸ اینچ (نمایشگر بالا) و ۴.۱۸ اینچ (نمایشگر پایین) است که کنسول New 3DS XL نیز دارای نمایشگر‌هایی با همین اندازه است. کنسول New Nintendo 2DS XL دارای NFC داخلی است و دارندگان برای استفاده از مجسمه‌های Amiibo نیازی به خرید NFC Reader/Writer ندارند. دوربین جلوی این کنسول بر‌خلاف نسخه قبل که روی نمایشگر بالا بود، روی لولا قرار گرفته است. رزولوشن نمایشگر بالا ۴۰۰x۲۴۰ و رزولوشن نمایشگر پایین که از نوع لمسی مقاومتی است، ۳۲۰x۲۴۰ پیکسل است. قلم کنسول New Nintendo 2DS XL که نسبت به قبل کوتاه‌تر شده، در پایین دستگاه و در کنار جک صدا قرار گرفته است. بلند‌گو‌های این کنسول در دو طرف جای گرفته‌اند و تنظیم‌کننده صدا در سمت چپ دستگاه مشاهده می‌شود.

کنسول New Nintendo 2DS XL

کنسول New Nintendo 2DS XL از تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در کشور‌های ژاپن و کره و با فاصله ۱۵ روز در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد. قیمت تعیین‌شده برای این کنسول ۱۵۰ دلار است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده