نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

تایید حضور شخصیت ایجنت جیمی وو در فیلم Ant-Man and the Wasp

رندل پارک برای بازی در نقش ایجنت جیمی وو، به جمع بازیگران فیلم Ant-Man and the Wasp اضافه شد.

پیش از اینکه در سال ۲۰۱۲ شاهد حضور فیل کولسن با بازی کلارک گرگ، در فیلم The Avengers (انتقام‌جویان) باشیم، شخصیت ایجنت جیمی وو قرار بود در این فیلم حضور داشته باشد؛ اما در نهایت، شخصیت کولسن جانشین این ایجنت باسابقه و قدیمی سازمان شیلد (S.H.I.E.L.D) در این فیلم شد. علاوه بر شیلد، جیمی وو عضو گروه ایجنت‌های اطلس (Agents of Atlas) نیز بوده است و به عنوان یکی از برجسته‌ترین جاسوس‌های دنیای کامیک مارول شناخته می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است سرانجام شاهد حضور جیمی وو در دنیای سینمایی مارول باشیم. 

طبق خبری که وب‌سایت ترکینگ بورد منتشر کرده، شخصیت ایجنت جیمی وو قرار است در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) حضور داشته باشد. رندل پارک، بازیگر فیلم‌هایی چون مهمانی کریسمس اداره (Office Christmas Party)، چپ‌دست (Southpaw) و Snatched،‌ قرار است نقش این شخصیت را در این فیلم بازی کند. فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp طی روزهای آینده آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که به‌زودی مارول فهرستی کامل از بازیگران حاضر در این فیلم منتشر کند. همچنین انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از این فیلم، از جمله خلاصه داستان و شخصیت شرور و منفی اصلی آن، منتشر شود.

Randall Park Jimmy Woo Ant-Man and the Wasp

تاکنون حضور پل راد برای بازی در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، اوانجلین لیلی برای بازی در نقش هوپ ون دین/واسپ، مایکل داگلاس برای بازی در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا برای بازی در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت و هانا جان کامن در یک نقش نامشخص، در فیلم Ant-Man and the Wasp تایید شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده