نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تصویری احتمالی از انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

به نظر می‌رسد که والت دیزنی و پیکسار اولین تصویر انیمیشن شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را منتشر کرده‌اند.

در سال ۲۰۰۴، انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) منتشر شد و قرار است پس از گذشت بیش از یک دهه از انتشار آن، دنباله این انیمیشن تولید و منتشر شود. انیمیشن The Incredibles 2 قرار است تابستان سال آینده میلادی اکران شود، اما تاکنون اطلاعات زیادی از این اثر مورد انتظار منتشر نشده است. در این میان، از جمعه این هفته نمایشگاه D23 برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه برخی از محصولات کمپانی دیزنی نمایش داده می‌شود و طرفداران می‌توانند جدیدترین تصاویر و اطلاعات محصولات این کمپانی را مشاهده کنند. انیمیشن The Incredibles 2 نیز یکی از محصولات پیکسار و دیزنی است که قرار است حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشد.

برد برد، کارگردان The Incredibles 2، به‌همراه نیکول پارادیز گریندل و جان واکر، تهیه‌کنندگان این انیمیشن، در نمایشگاه D23 امسال حضور خواهند داشت و انتظار می‌رود اطلاعات جدیدی از این انیمیشن منتشر شود. حال، اپ رسمی D23 که اطلاعات و خبرهای این نمایشگاه را پوشش می‌دهد، تصویری هنری منتشر کرده است که ظاهرا متعلق به انیمیشن The Incredibles 2 است. در این تصویر، تمام شخصیت‌های انیمیشن اصلی حضور دارند، اما با توجه به اینکه این تصویر به شکلی رسمی منتشر نشده است، از کیفیت لازم برخوردار نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Incredibles 2

تاکنون لیست صداپیشگان انیمیشن The Incredibles 2 رسما تایید و اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که بازیگرانی چون کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار و ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در این انیمیشن بازگردند و بار دیگر نقش‌آفرینی کنند. همچنین طبق شایعات منتشر شده، ریموند اوچوآ جانشین اسپنسر فاکس برای صداپیشگی شخصیت دش پار در این انیمیشن خواهد شد.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Coco (کوکو)، انیمیشن بعدی کمپانی پیکسار خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده