// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

اطلاعاتی از محتوای The Champions' Ballad بازی Zelda: Breath of the Wild منتشر شد

تهیه‌کننده‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild اطلاعاتی از دومین بسته الحاقی این بازی را منتشر کرد.

در گذشته مشخص شده بود که دومین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild گوشه‌ای از سرگذشت چهار قهرمان بازی را به تصویر می‌کشد؛ اشخاصی که به شخصیت لینک برای نابودی گانن و آزادسازی هایرول کمک کرده بودند. با این حال، عده‌ای از مخاطبان سوال‌هایی در ذهن داشتند مبنی بر اینکه آیا لینک شخصیت اصلی بسته الحاقی The Champions' Ballad است یا خیر.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ایجی آئونوما، تهیه‌کننده بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، در جدیدترین گفت‌وگوی خود صحبت‌هایی در مورد این بسته الحاقی انجام داده است. در ابتدای این صحبت‌ها مشخص شده است که The Champions' Ballad در واقع یک پیش‌درآمد برای داستان اصلی بازی به شمار می‌رود و شخصیت لینک نیز شخصیت اصلی این بسته الحاقی است.

یکی دیگر از جزئیاتی که آئونوما آن را تایید کرده، این است که لباس شخصیت لینک از بازی The Legend of Zelda: The Wind Waker نیز در این نسخه در دسترس است و بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که اگر تشنه‌ی عکس‌های هنری بیشتری از دنیای بازی هستید، یک سری کتاب هنری برای شما در نظر گرفته شده است که با در اختیار گرفتن آن‌‌ها یک سری عکس را در مورد هایرول و نحوه ساخت دنیای بازی مشاهده خواهید کرد.

بسته الحاقی The Champions' Ballad بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تعطیلات سال جاری میلادی روی نینتندو سوییچ و نینتندو Wii U عرضه خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده