نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

انتشار رسمی بازی Playerunknown's Battlegrounds به تاخیر افتاد

انتشار بازی Playerunknown's Battlegrounds که قرار بود در آبان‌ماه از وضعیت Early Access خارج شود، مقداری به تعویق افتاده است.

بازی Playerunknown's Battlegrounds که با وجود قرار داشتن‌اش در وضعیت دسترسی زودهنگام (Early Access) طرفداران فراوانی را روی پی‌سی برای خود دست‌وپا کرده، قرار بود در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان‌ماه) به‌طور رسمی منتشر شود. اکنون بنا به اخبار بازی، انتشار نسخه‌ی نهایی این بازی به زمانی نامشخص و «پیش از پایان سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۷» موکول شده است.

برندن گرین (Brendan Greene)، کارگردان بازی، در استیم نوشت:

دریافته‌ام که محدود کردن بازه‌ی [انتشار Playerunknown's Battlegrounds] به یک ماه خاص، می‌تواند ما را از عرضه کردن یک بازی تمام‌وکمال بازدارد. از طرفی عملی نشدن تاریخ تعیین‌شده، ممکن است به بروز ناامیدی در جامعه‌ی مخاطبین منجر شود.

او ادامه داد:

بنابراین، ما تصمیم گرفتیم تا عرضه نسخه نهایی را نسبت به بازه‌ی ۶ ماهه‌ی در نظر گرفته‌شده [بین آغاز دسترسی زودهنگام و انتشار رسمی بازی]، کمی به تعویق بیندازیم. اما می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که همچنان سرگرم برنامه‌ریزی برای عرضه نهایی، تا پیش از پایان سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۷ هستیم.

هنوز مشخص نیست که منظور گرین سه‌ماهه‌ی پایانی سال تقویمی است یا سال مالی. اگر او به سال مالی اشاره کرده باشد، در بدترین حالت ممکن است تا انتهای مارس ۲۰۱۸ (اوایل فروردین ۹۷) نظاره‌گر انتشار Playerunknown's Battlegrounds نباشیم. در آن‌سو طبق آخرین شنیده‌ها، نسخه ایکس‌باکس وان بازی هم قرار است در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود که با این حساب شاید در این مورد هم تغییراتی پیش آمده باشد.

گرین در پایان گفت که او و تیم‌اش تا زمان انتشار نسخه‌ی کامل بازی، همچنان به انتشار آپدیت‌های ماهانه و هفتگی ادامه خواهند داد تا اطمینان حاصل کنند که بازی نهایی، بهترین نسخه‌ی ممکن خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده